![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuvat vaiheita olen tehnyt:
| |||
| |||
| Täytyy nyt täällä: ![]() Mitä minun pitäisi tehdä nyt? |
|
| |||
| |||
| anyone? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä olemme nähneet, että on olemassa todellinen vahingoittumattoman 40GB osio lau siellä mitään muistuttavassa taulukossa korruptiota eikä vihje siitä, miten se sai tällä tavoin.
Okei, jos haluatte mennä se on £ 35, joka lataa, se näyttää toiminnallisesti samanlainen kuin minun käytti viime vuonna. Varoitetaan kuitenkin, se vei minut 3päivää tuoda takaisin kaveri n syöksyi maahan filesystem (hän ei ollut varmuuskopioita joko). Mikä paketti tehdä, on pinta skannaavat kohdentamattomista tilaa HAKU irrallinen hakemistoja ja seurata linkkejä tarkistaa, että väitetyt tiedostotyyppejä ovat näkyvät edelleen oikeus allekirjoituksia. It'll rakentaa näkyvä talteen hakemistorakennetta ja voit kirjoittaa tiedostoja se havaitsee toimiva ajaa - kuten C: asema esimerkiksi. Se ei kirjoita mitään uutta kohdentamattomista tilaa niin se on vielä rikkomattomalla. http://www.datadoctor.in/data-recove...-software.html There's demo version voit kokeilla ennen ostoa, it'll tehdä scan ja kertoa teille, mitä korvattaviksi. Että kannattaa antaa ammuttiin ennen jakaus rahojen kanssa. Tarkistus ja analysointi - kun juoksin sitä - oli noin 40 Gt: n tunnin, mutta kone saattaa olla nopeampaa kuin. Voit helposti odottaa vain rakennuksen luettelo siitä, mitä se pitää ottaa 5 tuntia, juokseva se yössä on järkevä kompromissi. My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Ok, olen juuri ladannut demo, ja yrittää, että jos se löytää tavaraa, aion miettiä ostavat sen. |
|
| |||
| |||
| ok, i got sen tältä: ![]() Onko se niin pitkälle kuin se saa kanssa demo? koska sieltä en näe mitä tiedostoja voin saada takaisin, ja mitä en. Kiitos |
|
| |||
| |||
| tuntui juuri tarvitaan odottamaan sitä tekemään jotain muuta, sillä voin käydä läpi kansioita nyt, mutta se ei ole löytänyt mitään enemmän kuin mikään muu Olen yrittänyt lähes kaikki on vielä sanoa se sai 0 koosta. Voin antaa tulostaa näytön osoittamaan, mitä tarkoitan, jos haluat. |
|
| |||
| |||
| Onko se vain katsot levyn D: sen sijaan, että kohdentamattomista tilaa? I'd odottavat on sanottava niin varhaisessa vaiheessa, mitä aloilla fyysisen ajaa yrittää toipumassa - alan 80041090 ja lopun välisenä levylle, tässä tapauksessa. Vaihtoehtona on, että kaikki (tai suurin osa, anyway) kiintiöstäsi hakemistoja olivat fyysisen levytilaa, joka on nyt sisällä 40GB asemaan D: ja ne ovat mitä näet, ja he sanovat tiedoston 0 koska riippumatta leikata osio pituus poistuneet tiedot tiedostot ulkopuolella osio rajan ja sanoi, että "aloittaa osoite on laiton niin me päästä eroon siitä". Ei tiedä, miten se tapahtui on todellinen sitovasti. Jos saat scan käsitellä vain kohdentamattomista tilaa sitten me tiedä, en voi kuvitella mitään, että se vetää takaisin Word-asiakirjoja ilman tilaajatiedot (no, voin vaan ne lähtevät teksti on kauhea sotku, sleuthkit ja ruumiinavaus). Näin kutsutaan Zero Assumption Recovery olemassa ohjelmia tehdä se grafiikkatiedostoja (koska niin monet ihmiset rutistettu heidän kameran muistitikuilla), mutta olen koskaan nähnyt, joka tunnustaa Word-tiedostoja. Se, miksi aloitti pyytää, jos se on ollut kuvia you'd menettänyt niin voisin jättää käyttämällä. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Olen vain yrittänyt samaa, mutta se ei voi löytää muita osa asemasta. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Yritetään löytää uusi asia. | craiig | Kotelot & Virtalähteet | 3 | 13th Apr 2009 16:43 |
| Auta minua löytämään tämän pc desk? pyydän | pete21 | Off Topic Discussion | 11 | 13. marraskuu 2008 12:16 |
| Jotain olen vielä selvittää | Kodak | Rautatavaran Chat | 5 | 9. Jan 2008 10:41 |
| Auta minua löytämään sitä halvempaa | robina80 | Off Topic Discussion | 7 | 5. Jan 2008 05:35 |
| Onko kukaan tiedä, mistä löytää ... | merton123 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 10 | 5. Jul 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |