mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Is er een manier om erachter te komen hoe oud een hdd is?

Reply

Thread Tools
Old 26 apr 2008, 16:11
Donor Groep

Default Is er een manier om erachter te komen hoe oud een hdd is?

Afbeeldingen van de maatregelen die ik heb genomen:

Dat is alles wat ik gedaan heb tot nu toe.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 26 apr 2008, 16:24
Donor Groep

heb hier nu:

Wat moet ik nu doen?
Old 27 apr 2008, 06:21
Donor Groep

anyone?
Old 27 apr 2008, 09:47
Donor Groep

Wat we hebben gezien is dat er een echte intact 40GB partitie zat daar, niets lijkt op tafel corruptie en geen hint van hoe het je op die manier.

Oke, als je wilt gaan voor het £ 35 voor een download, het ziet er functioneel vergelijkbaar is met een heb ik gebruik gemaakt van vorig jaar. Wees echter gewaarschuwd, hij heeft me 3 dagen om weer een jongen is neergestort bestandssysteem (hij had geen back-ups, hetzij). Wat het pakket zal doen, is het oppervlak scant de niet-toegewezen ruimte zoekt niet verbonden directories, en volg de links om te controleren dat de beweerde bestandstypen zijn nog de juiste handtekeningen. Ze bouwen een zichtbaar teruggevorderd directory structuur en laat u de bestanden die het vindt om een werkgroep rijden - zoals uw C:-schijf bijvoorbeeld. Het zal niet iets schrijven aan de niet-toegewezen ruimte dus het is nog steeds niet-destructief.

http://www.datadoctor.in/data-recove...-software.html

Er is een demo-versie die u kunt proberen alvorens te kopen, maar doe het scannen en u vertellen wat er komen. Dat de moeite waard een schot op vóór scheiding met het geld.

De scan en analyse - als ik liep hij - ongeveer 40GB per uur, maar het apparaat kan worden sneller dan dat. U kunt eenvoudig verwachten alleen de bouw van de lijst van wat zij vaststelt om 5 uur, draaien overnachting is een verstandig compromis.

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Old 27 apr 2008, 09:54
Donor Groep

Ok, ik heb zojuist de demo gedownload, en zal proberen dat, als het kan vinden de dingen, ik zal nadenken over de aankoop ervan.
Old 27 apr 2008, 13:21
Donor Groep

OK, ik heb het zo:

Is dat wat het wordt met de demo? want vanaf daar kan ik niet zien welke bestanden ik in staat zal zijn om terug te keren, en welke ik niet.

Bedankt
Old 27 apr 2008, 13:41
Donor Groep

leek alsof ik net nodig om te wachten tot ze iets anders te doen, want ik kan er via de mappen nu echter nog niet gevonden iets meer dan iets anders heb ik geprobeerd, bijna alles is nog te zeggen dat het kreeg 0 grootte. Ik kan u een print-scherm te laten zien wat ik bedoel als je wilt.
Old 27 apr 2008, 15:35
Donor Groep

Is het alleen maar kijken naar uw station D: in plaats van de niet-toegewezen ruimte? Ik zou verwachten te moeten zeggen dat hij vroeg op welke sectoren van de fysieke schijf te proberen terugwinnen van - 80041090 sector aan het einde van de schijf, in dit geval.

Het alternatief is dat alle (of de meeste toch) van uw mappen zijn op de fysieke ruimte op de vaste schijf dat is nu in uw 40GB schijf D: en die zijn wat je ziet, en zij zeggen bestandsgrootte 0 want wat knippen uw partitie lengte verlaten gegevens voor deze bestanden buiten de partitie grens en zei "dat begin adres illegaal is, zodat we get rid of it". Niet weten hoe het gebeurd is een echte binden.

Als u de scan te verwerken alleen de niet-toegewezen ruimte dan we weten, ik kan niet bedenken wat dat zal terugtrekken Word-documenten zonder de directory-informatie (goed, ik kan maar ze laten de tekst in een vreselijke troep, sleuthkit en autopsie). Doet dat heet Zero Assumption Recovery, er zijn programma's te doen voor grafische bestanden (omdat zoveel mensen geschroefd hun camera Memory Sticks), maar heb deze nog nooit gezien die herkent Word-bestanden. Het is waarom ik begon was het de vraag of foto's die u zou verloren gaan, dus ik kon uitsluiten dat het gebruik.
Old 27 apr 2008, 16:29
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ter plaatse View Post
Is het alleen maar kijken naar uw station D: in plaats van de niet-toegewezen ruimte?
Ja, dat is precies wat het lijkt te doen, maar ik dacht dat ik had gezegd dat om te kijken naar de schijf, ik zal het opnieuw proberen als ik terug kom van school morgen, of rarther vandaag, maar ik heb niet naar bed nog niet, dus is het morgen wat mij betreft
Old 28 apr 2008, 09:26
Donor Groep

Ik heb zojuist geprobeerd om dat te doen, maar het kan niet lijkt te kunnen vinden, een ander deel van de drive.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Proberen te vinden van een nieuwe zaak. craiig Cases & Power Supplies 3 13 apr 2009 16:43
Help me find this pct bureau? alsjeblieft pete21 Off Topic Discussie 11 13 nov 2008 12:16
Iets wat ik nog uit te vinden kodak Algemeen Hardware Chat 5 9 Jan 2008 10:41
Help me vinden goedkoper robina80 Off Topic Discussie 7 De 5 januari 2008 05:35
Weet iemand waar te vinden ... merton123 Netwerken, modems & VoIP 10 De 5 juli 2007 05:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.