![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bilder steg jag har tagit:
| |||
| |||
| kom hit nu: ![]() Vad ska jag göra nu? |
|
| |||
| |||
| någon? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad vi har sett är att det finns en verklig intakt 40GB partition lördag finns ingenting som liknar tabellen korruption och ingen antydan om hur det blev så.
Okej, om du vill satsa på det det är £ 35 för en hämtning, det ser funktionellt liknar en jag använde förra året. Var varnade dock att det tog 3 dagar att få tillbaka en kille har kraschat filsystem (han hade inga säkerhetskopior antingen). Vad paketet kommer att göra är att ytan skanna ofördelade utrymme letar efter fria kataloger och följ länkarna för att kontrollera att de påstådda filtyper fortfarande visar rätt signaturer. Det ska bygga en synlig återvinnas katalogstruktur och tillåter dig att skriva filer den hittar till en fungerande enhet - som din C:-enheten till exempel. Det kommer inte att skriva något till ofördelade utrymme så det är fortfarande icke-förstörande. http://www.datadoctor.in/data-recove...-software.html Det finns en demoversion som du kan prova innan du köper, det ska göra sökningen och berätta vad som är ersättningsgilla. Det är värt att ge en chans till innan parting med pengar. De skannar och analys - när jag körde det - var runt 40GB en timme men din maskin kan vara snabbare än så. Du kan enkelt vänta bara bygga listan på vad den hittar för att ta 5 timmar att köra det över en natt är en förnuftig kompromiss. Mitt System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Ok, jag har just laddat ner demo, och försöker att om man kan hitta saker, jag kommer att tänka på att köpa den. |
|
| |||
| |||
| ok, jag fick till det så här: ![]() Är det så långt som det blir med demo? på grund av det kan jag inte se vilka filer jag kommer att kunna komma tillbaka, och vilka som kommer jag inte. Tack |
|
| |||
| |||
| verkade som om jag behövde bara vänta på att göra något annat, eftersom jag kan se genom mapparna nu, men det har inte funnit något mer än något annat jag har försökt, nästan allt är ändå att säga det fick 0 storlek. Jag kan ge en print screen för att visa vad jag menar om du vill. |
|
| |||
| |||
| Är det bara att titta på din enhet D: i stället för ofördelade rymden? Jag skulle räkna med att behöva berätta det tidigt vilka sektorer av den fysiska enheten att försöka återhämta sig från - sektor 80041090 till slutet av skivan, i detta fall. Alternativet är att alla (eller de flesta, i alla fall) av dina kataloger fanns på fysiska diskutrymme som nu i din 40GB enhet D: och det är vad du ser, och de säger filstorlek 0 eftersom oavsett klippa din partitionstabell längd lämnat för dessa filer utanför partitionen gränsen och sa "att börja ta itu med är olagligt så kommer vi att bli av med det". Inte veta hur det gick till är en riktig fälla. Om du kan få skanna till processen bara ofördelade utrymme då vi vet, jag kan inte komma på någonting som kommer att dra tillbaka Word-dokument utan katalogen information (ja, jag kan, men de lämnar texten i en förfärlig röra, sleuthkit och obduktion). Gör att kallas Zero Assumption Recovery finns program för att göra det åt grafikfiler (eftersom så många människor skruvas upp sin kamera minnen) men jag har aldrig sett en som erkänner Word-filer. Det är därför jag började frågade om det var bilder du förlorat så jag kunde inte använda det. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jag har bara försökt göra det, men det verkar inte gå att kunna hitta någon annan del av enheten. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Att försöka hitta ett nytt mål. | craiig | Cases & Power Supplies | 3 | 13 april 2009 16:43 |
| Hjälp mig hitta denna st skrivbord? snälla | pete21 | Off Topic Discussion | 11 | 13 november 2008 12:16 |
| Något jag har ännu att ta reda på | Kodak | General Hardware Chat | 5 | 9 januari 2008 10:41 |
| Hjälp mig hitta den billigare | robina80 | Off Topic Discussion | 7 | 5 januari 2008 05:35 |
| Finns det någon som vet var man kan hitta ... | merton123 | Nätverk, Modem & VoIP | 10 | 5 juli 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |