![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har problemer med min computer der modtager data fra min telefon og kamera. Når jeg forbinde enten af disse installationsguiden fortæller mig "Der opstod en fejl under installationen af enheden. Dataene er ugyldig". Jeg har også lige købt en USB-kortlæser for at forsøge at omgå dette problem, og det samme er sket. Computeren er en gammel (10 år) Mesh og jeg gætte en opgradering ville være svaret, men jeg er simpelthen ikke i en position på dette tidspunkt at være i stand til at gøre dette. Jeg er stadig meget uvidende med teknikaliteter af computere, så hvis nogen er villig til at hjælpe VENLIGST holde det enkelt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan forestille mig i betragtning af alderen på din pc, er du sandsynligvis ved hjælp af Windows 98.
Desværre w98 kræver drivere til diverse USB-enheder, mens XP og Vista ikke. Hvis du køber moderne Card Readers og telefoner, vil disse sandsynligvis ikke komme med w98 drivere, hvilket formentlig er grunden til du bliver ramt problemer. Du kan se på producentens websted for chauffører, men det er meget muligt, hvis de er nye enheder, de ikke var skrevet og plejer eksistere. Er du i stand til at bruge enhver USB-enheder på pc'en? Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Beklager, at jeg burde have nævnt, at jeg har opgraderet til XP et stykke tid siden. |
|
| |||
| |||
| Er du i stand til at bruge enhver USB-enheder på pc'en? |
|
| |||
| |||
| Ja jeg bruge et netværk bredbånd adapter en printer og en scanner. Det hele begyndte da min betalt for AVG sikkerhedssoftware udløb men poster forblev i enhedens manager listen. (Jeg vil nu bruge F-Secure), der ramte min internetforbindelse. Jeg har et systemgendannelsespunkt, hentes tilbagekal Unistaller og gav en grundig oprydning af enhver AVG. Det fungerede, og jeg var i stand til at bruge netværkskortet igen, men telefonen og kameraet ikke slutte. computeren anerkender og navne dem, men vil ikke installere. |
|
| |||
| |||
| Den anden ting at overveje, her er USB1 og USB2. Det er meget sandsynligt, at din 10 år gamle pc vil kun støtte USB1. Mange nye enheder kan kræve USB2. Selv om nogle enheder vil arbejdet med USB1, ikke alle vil og det kan være dit problem. Desværre er dette en hardware spørgsmål og du kan ikke konvertere et USB1 Controller til en USB2 Controller. Du kan tilføje en USB2 PCI-kort, som kan løse tingene, men på en 10 år gammel pc, vil du virkelig ønsker at smide flere penge på det? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows Media Player 11 plejer afspille mediefiler | jasah | Multimedia & Codecs | 2 | 4 juni 2009 09:06 |
| Er det en forbrydelse? Adgang nogen elses Hotmail | YRTNEG | Off Topic Discussion | 4 | 26 april 2009 13:14 |
| Adgang Vista uden en adgangskode | MJM | Windows-operativsystemer | 18 | 29 august 2008 03:18 |
| Jeg har blokeret min mp3 removeable medierne! | lizzyR | Drives & flytbare medier | 1 | 11 januar 2008 07:08 |
| I'Ve blokeret min mp3 removeable medier nok | lizzyR | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 6. jan 2008 04:46 |
| Thread Tools | |
| |