vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Trouble pääseminen Removeable Media Devices

Reply

Thread Tools
Old 11 kesäkuu 2009, 12:42
Uusi Jäsen

Default Trouble pääseminen Removeable Media Devices

Minulla on ongelmia minun tietokone saaneen tietoja puhelimeen ja kamera. Aina kun olen kytkeä joko näistä ohjattu asennus kertoo minulle "on tapahtunut virhe asennuksen aikana laitetta. Tietoja ei kelpaa". Olen myös juuri ostanut USB-kortin lukija yrittää kiertää tämän ongelman ja sama asia on tapahtunut.
Tietokone on vanha (10 vuotta) Mesh ja luulisin päivitys olisi vastaus, mutta en yksinkertaisesti ole sellaisessa asemassa tällä hetkellä voi tehdä tämän.
Olen edelleen hyvin tietämättömiä kanssa tekniikaltaan tietokoneet joten jos joku on valmis auttamaan PLEASE pidettävä yksinkertaisina.
Old 11 kesäkuu 2009, 15:53
Rahoittajien ryhmän

Voin kuvitella, kun otetaan huomioon ikä PC, olet todennäköisesti käytät Windows 98.
Valitettavasti W98 edellyttää ohjainten eri USB-laitteet, kun taas XP ja Vista eivät.

Jos ostaa nykyaikaisen kortinlukijoiden ja puhelimet, ne todennäköisesti eivät tule kanssa W98 kuljettajista, joka on todennäköisesti miksi kävi ongelmia.

Voit tarkastella valmistajan verkkosivuilta kuljettajia, mutta on täysin mahdollista, jos ne ovat uusia laitteita, niitä ei ole kirjallista ja tapana olemassa.

Pystyttekö käyttää USB-laitteita tietokoneeseen?

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 11 kesäkuu 2009, 17:02
Uusi Jäsen

Valitettavasti minun olisi pitänyt mainita, että olen siirtynyt käyttämään XP: n jonkin aikaa sitten.
Old 11 kesäkuu 2009, 17:04
Rahoittajien ryhmän

Pystyttekö käyttää USB-laitteita tietokoneeseen?
Old 13 kesäkuu 2009, 10:19
Uusi Jäsen

Kyllä voin käyttää verkon laajakaista adapteri tulostin ja skanneri. Tämä kaikki alkoi siitä, kun olen maksanut AVG tietoturvaohjelmisto lakkaa mutta merkinnät ovat olleet Laitehallinnan luettelossa. (I nyt käyttää F-Secure), jotka vaikuttivat minun internetyhteys. Tein järjestelmän palauttaminen, ladata Revo Unistaller ja teki perusteellisen puhdistaa kaikki AVG. Tämä toimi ja minulla oli mahdollisuus käyttää verkon sovitin uudelleen mutta puhelin ja kamera ei yhteyden. tietokone kirjaa ja nimet heille, mutta ei asenna.
Old 13 kesäkuu 2009, 10:36
Rahoittajien ryhmän

Toinen asia, siinä on USB1 ja USB2.
On hyvin todennäköistä, että 10 vuotta vanhan PC vain tukea USB1.
Monet uudet laitteet saattavat vaatia USB2. Vaikka joidenkin laitteiden työtä USB1, ei kaikki, mikä voi olla kysymys.

Valitettavasti tämä on laitteisto kysymys etkä voi muuntaa USB1 Controller on USB2 valvojalle. Voit lisätä USB2 PCI-kortti, joka voi ratkaista asioita, mutta on 10 vuotta vanha PC, oletteko todella halua heittää mitään lisää rahaa sitä?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Windows Media Player 11 tapana toistaa mediatiedostoja jasah Multimedia & Codecs 2 4th Jun 2009 09:06
Onko tämä rikos? Pääsy joku elses Hotmail YRTNEG Off Topic Discussion 4 26. Huhtikuu 2009 13:14
Pääsy Vista ilman salasanaa Windows-käyttöjärjestelmät 18 29th Aug 2008 03:18
Olen estänyt minun mp3 removeable media! lizzyR Drives & Removable Media 1 11. Jan 2008 07:08
I'Ve estetty minun mp3 removeable media vehje lizzyR Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 1 6. Jan 2008 04:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.