mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Problemen bij het openen van verwijderbare media-apparaten

Reply

Thread Tools
Old 11 jun 2009, 12:42
Nieuw Lid Fractie

Default Problemen bij het openen van verwijderbare media-apparaten

Ik heb problemen met mijn computer ontvangen van gegevens van mijn telefoon en camera. Telkens wanneer ik een van deze de installatie wizard vertelt me "is een fout opgetreden tijdens de installatie van het apparaat. De gegevens zijn ongeldig". Ik heb ook net gekocht van een USB-kaartlezer om te proberen te krijgen rond dit probleem, en hetzelfde is gebeurd.
De computer is een oude (10 jaar) Mesh en ik denk dat een upgrade zou het antwoord maar ik ben er gewoon niet in een positie op dit moment om dit te kunnen doen.
Ik ben nog steeds zeer onwetend met de technische aspecten van computers, dus als iemand bereid is te helpen Houd het simpel.
Old 11 juni 2009, 15:53
Donor Groep

Ik kan me voorstellen met het oog op de leeftijd van uw pc, u bent waarschijnlijk met behulp van Windows 98.
Helaas vereist Windows 98 drivers voor diverse USB-apparaten, terwijl XP en Vista niet.

Als u koopt moderne kaartlezers en telefoons, deze waarschijnlijk niet zullen worden geleverd met Windows 98-stuurprogramma's, dat is waarschijnlijk de reden waarom u problemen raken.

Je zou kunnen kijken naar de website van de fabrikant voor de bestuurders, maar het is zeer wel mogelijk indien zij van nieuwe apparaten, ze werden niet geschreven en wont bestaan.

Bent u in staat om gebruik te maken van USB-apparaten op de PC?

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 11 juni 2009, 17:02
Nieuw Lid Fractie

Sorry dat ik zou hebben gezegd dat ik een upgrade naar XP enige tijd geleden.
Old 11 juni 2009, 17:04
Donor Groep

Bent u in staat om gebruik te maken van USB-apparaten op de PC?
Old 13 jun 2009, 10:19
Nieuw Lid Fractie

Ja, ik gebruik maken van een breedband netwerk adapter een printer en een scanner. Dit begon allemaal toen mijn betaald voor de AVG-beveiligingssoftware verstreken maar inzendingen bleef in de Device Manager lijst. (Ik gebruik F Secure), die beïnvloed mijn internet verbinding. Ik heb een systeem te herstellen, gedownload Revo Unistaller en heeft een grondige sanering van een AVG. Dit werkte en ik was in staat gebruik te maken van de netwerkadapter opnieuw maar de telefoon en de camera maakt geen verbinding. de computer erkent en namen ze maar niet installeren.
Old 13 jun 2009, 10:36
Donor Groep

Een ander interessant detail hierbij is USB1 en USB2.
Het is zeer waarschijnlijk dat je 10 jaar oude PC zal alleen USB1.
Veel nieuwe apparaten kunnen vereisen USB2. Hoewel sommige apparaten werken op USB1, niet allemaal wil en kan dit uw probleem.

Helaas is dit een hardware probleem en kan je niet converteren een USB1 Controller aan een USB2 Controller. Je zou kunnen toevoegen van een USB2 PCI Card, die kunnen oplossen, maar op een 10 jaar oude pc, heb je echt wilt gooien meer geld op het?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Windows Media Player 11 wont spelen mediabestanden jasah Multimedia & Codecs 2 De 4 juni 2009 09:06
Is dit een misdaad? Toegang tot iemand anders Hotmail YRTNEG Off Topic Discussie 4 26 apr 2009 13:14
Toegang tot Vista zonder wachtwoord MJM Windows besturingssystemen 18 29 aug 2008 03:18
Ik heb mijn mp3 geblokkeerd verwijderbare media! lizzyR Drives & Removable Media 1 11 Jan 2008 07:08
I'Ve geblokkeerd mijn mp3 verwijderbare media thingy lizzyR Geluid, Speakers & MP3 Spelers 1 De 6 januari 2008 04:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.