mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Problemer med tilgangen Removeable Media Devices

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 12:42
New Member Group

Jeg har problemer med min maskin mottar data fra telefonen og kameraet. Når jeg kobler en av disse installeringsveiviseren forteller meg at "det oppstod en feil under installasjonen av utstyret. Dataene er ugyldig". Jeg har også nettopp kjøpt en USB-kortleser for å prøve og komme rundt dette problemet, og det samme har skjedd.
Maskinen er en gammel (10 år) maske og vel en oppgradering vil være det, men jeg er slett ikke i en posisjon for øyeblikket for å kunne gjøre dette.
Jeg er fortsatt svært uvitende med tekniske datamaskintyper så hvis noen er villige til å hjelpe VENNLIGST holde det enkelt.
Old 11 juni 2009, 15:53
Donor Group

Jeg antar med tanke på alderen på din PC, er du sannsynligvis bruker Windows 98.
Dessverre w98 krever drivere for forskjellige USB-enheter, mens XP og Vista ikke.

Hvis du kjøper moderne Kortlesere og telefoner, disse vil trolig ikke komme med w98 drivere, som sikkert er grunnen til at du er trykket problemer.

Du kunne se på produsentens websted for sjåførene, men det er ganske mulig hvis de nye enhetene, de ikke var skrevet og wont eksisterer.

Er du i stand til å bruke USB-enheter på PC?

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 11 juni 2009, 17:02
New Member Group

Beklager at jeg burde ha nevnt at jeg oppgraderte til XP for en tid siden.
Old 11 juni 2009, 17:04
Donor Group

Er du i stand til å bruke USB-enheter på PC?
Old 13 juni 2009, 10:19
New Member Group

Ja jeg bruker et nettverk bredbånd adapter en skriver og en scanner. Det hele startet da min betalt AVG sikkerhetsprogramvare utløpt men oppføringer forble i Enhetsbehandling listen. (Jeg bruker nå F Secure) som påvirket min internettforbindelse. Jeg gjorde et systemgjenopprettingspunkt, ned Revo Unistaller og gjorde en grundig rydde opp i alle AVG. Dette arbeidet, og jeg kunne bruke nettverkskortet igjen, men telefonen og kameraet vil ikke koble til. datamaskinen gjenkjenner og navn, men vil ikke installere.
Old 13 juni 2009, 10:36
Donor Group

Den andre tingen å vurdere her er USB1 og USB2.
Det er svært sannsynlig at den 10 år gamle PCen vil bare støtte USB1.
Mange nye enheter kan kreve USB2. Selv om enkelte enheter fungerer på USB1, ikke alle vil og kan dette være problemet.

Dessverre er dette en maskin problemet, og du kan ikke konvertere en USB1 Controller til et USB2-kontrolleren. Du kan legge til en USB2 PCI Card, som kan løse ting, men på en 10 år gammel PC, trenger du virkelig vil kaste mer penger på den?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.