![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har problemer med min maskin mottar data fra telefonen og kameraet. Når jeg kobler en av disse installeringsveiviseren forteller meg at "det oppstod en feil under installasjonen av utstyret. Dataene er ugyldig". Jeg har også nettopp kjøpt en USB-kortleser for å prøve og komme rundt dette problemet, og det samme har skjedd. Maskinen er en gammel (10 år) maske og vel en oppgradering vil være det, men jeg er slett ikke i en posisjon for øyeblikket for å kunne gjøre dette. Jeg er fortsatt svært uvitende med tekniske datamaskintyper så hvis noen er villige til å hjelpe VENNLIGST holde det enkelt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg antar med tanke på alderen på din PC, er du sannsynligvis bruker Windows 98.
Dessverre w98 krever drivere for forskjellige USB-enheter, mens XP og Vista ikke. Hvis du kjøper moderne Kortlesere og telefoner, disse vil trolig ikke komme med w98 drivere, som sikkert er grunnen til at du er trykket problemer. Du kunne se på produsentens websted for sjåførene, men det er ganske mulig hvis de nye enhetene, de ikke var skrevet og wont eksisterer. Er du i stand til å bruke USB-enheter på PC? Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Beklager at jeg burde ha nevnt at jeg oppgraderte til XP for en tid siden. |
|
| |||
| |||
| Er du i stand til å bruke USB-enheter på PC? |
|
| |||
| |||
| Ja jeg bruker et nettverk bredbånd adapter en skriver og en scanner. Det hele startet da min betalt AVG sikkerhetsprogramvare utløpt men oppføringer forble i Enhetsbehandling listen. (Jeg bruker nå F Secure) som påvirket min internettforbindelse. Jeg gjorde et systemgjenopprettingspunkt, ned Revo Unistaller og gjorde en grundig rydde opp i alle AVG. Dette arbeidet, og jeg kunne bruke nettverkskortet igjen, men telefonen og kameraet vil ikke koble til. datamaskinen gjenkjenner og navn, men vil ikke installere. |
|
| |||
| |||
| Den andre tingen å vurdere her er USB1 og USB2. Det er svært sannsynlig at den 10 år gamle PCen vil bare støtte USB1. Mange nye enheter kan kreve USB2. Selv om enkelte enheter fungerer på USB1, ikke alle vil og kan dette være problemet. Dessverre er dette en maskin problemet, og du kan ikke konvertere en USB1 Controller til et USB2-kontrolleren. Du kan legge til en USB2 PCI Card, som kan løse ting, men på en 10 år gammel PC, trenger du virkelig vil kaste mer penger på den? |