![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, im forsøger at finde drivere til min HD, kan jeg finde diagnoseværktøjer for, men som ikke er drivere til det kan enhver, behage hjælp mig. PS, linket til min harddisk er under http://support.wdc.com/product/downl...&sid=8&lang=en |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Harddiske har ikke chauffører pr sige, Windows har controllere bygget i.
| |||
| |||
| sin blot coz vinduer ikke er i stand til at installere Windows |
|
| |||
| |||
| Ah, du har brug for en SATA driver disk, softwaren til at gøre en kommer på dit bundkort cd eller fra deres hjemmeside. Alternativt gå ind i din BIOS og indstille din SATA harddisk controller til IDE mode. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Cisco Aironet 802.11a/b/g Wireless Adapter - Kan ikke finde Driver | cisco bruger | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 19 oktober 2009 06:52 |
| Printer Driver Fine-scanner Driver vil ikke virke. Windows kan ikke opdager Device | Shredder | Digital Imaging & Printere | 4 | 30 august 2009 08:02 |
| Forsøger at finde en Webcam Driver | FisicoUk | Digital Imaging & Printere | 3 | 13 august 2009 04:49 |
| Kan du ikke finde den rigtige driver til mit lydkort | joreel | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 22 juni 2009 08:44 |
| I cant find lyddriveren | pete21 | Multimedia & Codecs | 17 | 19 oktober 2008 13:54 |
| Thread Tools | |
| |