![]() |
|
| |||
| |||
| hi guys, im prøver å finne driverne for HD, jeg kan finne diagnoseverktøy for det, men ikke drivere for det kan hvem som helst kan du hjelpe meg. PS, linken til min harddisk er under http://support.wdc.com/product/downl...&sid=8&lang=en |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Harddisker har ikke driverne per si, Windows har kontrollerne bygget i.
| |||
| |||
| dens bare coz vinduer er ikke i stand til å installere windows |
|
| |||
| |||
| Ah, du trenger en SATA driver platen, programvare for å gjøre en kommer på hovedkortet CD eller av deres hjemmeside. Alternativt kan du gå inn i BIOS og stille inn SATA harddisk-kontrolleren til IDE modus. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Cisco Aironet 802.11a/b/g Wireless Adapter - Finner Sjåfør | Cisco bruker | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 19 oktober 2009 06:52 |
| Skriverdriver Fine-skanner Driver ikke vil fungere. Windows kan ikke gjenkjenne Device | Shredder | Digital Imaging & Skrivere | 4 | 30 august 2009 08:02 |
| Prøver å finne en Webcam Driver | FisicoUk | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 13 august 2009 04:49 |
| Kan ikke finne den rette driveren for lydkortet | joreel | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 22 juni 2009 08:44 |
| Jeg skrånende finner lyddriveren | pete21 | Multimedia & Kodeker | 17 | 19 oktober 2008 13:54 |
| Thread Tools | |
| |