![]() |
|
| |||
| |||
| For nylig fik en SanDisk Cruzer Micro 8GB som har den U3 teknologien. Det er temmelig kølige forhold til en normal flash-drev, men jeg spørger mig selv, hvis nogen bruger U3 og hvis det er værd at holde på drevet eller ej. Er det virkelig nyttigt eller bare optage plads? Også når jeg lancerede drevet det spurgt, om jeg ønskede at bruge U3 og jeg har accepteret det. Er jeg nu sidder med det, eller kan det fjernet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har et 2GB en med det. Jeg har aldrig taget sig tid til at finde ud af, hvad det egentlig er, og det bare irriterer det crap ud af mig, hver gang den åbnes. Jeg er nødt til at vente op til 5 minutter før jeg kan bruge drev. Jeg tror, du kan downloade programmer til at køre på det osv. Jeg må virkelig bare format det tror jeg. Det aldrig åbner U3, når jeg bruger det på en Vista OS eller anden grund.
|
| |||
| |||
| Jeg vil formentlig fjerne det. Jeg ved første tænkte affyringsrampen var meget cool, men derefter anvendt min argumentation cool + computere ikke altid = god. Fandt denne http://www.u3.com/uninstall/ Og som altid http://portableapps.com/ lad os alle bygge-drev fra bunden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U3 er praktisk, fordi du kan installere Anti-virus på USB, og du kan tilslutte pc'en uden anti-virus, Min kollegium undertiden har ingen anti-virus så U3 for mig
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PAE og DEP, kan jeg gøre det, og er det smart? | Kaže Enji | Windows-operativsystemer | 9 | 10 november 2008 18:02 |
| Word 2007 Smart Art bug? | rockyshred336699 | Office Suites & Applications | 0 | 18 april 2008 08:58 |
| SMART Advarsel! Harddisk fejl overhængende | SideWinder | Drives & flytbare medier | 6 | 13 januar 2008 19:04 |
| SMART harddisk manglende advarsel | lamialex | General Hardware Chat | 1 | 30 oktober 2007 12:52 |
| Smart svigt opdaget: O | Cew27 | Drives & flytbare medier | 3 | 27 oktober 2007 17:56 |
| Thread Tools | |
| |