mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

U3 smart-technologie

Reply

Thread Tools
Old 8 mei 2008, 00:31
Moderator Groep

Default U3 smart-technologie

Onlangs kreeg een SanDisk Cruzer Micro 8GB die de U3 technologie. Het is pretty cool, vergeleken met een normale flash drive, maar ik vraag mij af of er iemand gebruik maakt van de U3 en zo is het de moeite waard om op het station of niet. Is het echt nuttig of gewoon toegang tot de ruimte?

Ook toen ik van start gegaan met het rijden vroeg of ik wilde gebruik maken van de U3 en ik aanvaard het. Ben ik nu vast met het of kan het worden verwijderd?

Old 8 mei 2008, 09:53
Moderator Groep

Ik heb een 2GB een mee.

Ik heb nooit de tijd genomen om uit te zoeken wat het eigenlijk is en het gewoon ergert de crap out of me er iedere keer geopend. Ik moet net als 5 minuten wachten tot ik kan gebruik maken van de schijf.

Ik denk dat je kunt downloaden van programma's om op te draaien, etc.

Ik moet gewoon formaat denk ik.

Zij nooit opent U3 toen ik het gebruiken op een Vista besturingssysteem om een of andere reden.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 8 mei 2008, 09:56
Moderator Groep

Ik zal waarschijnlijk verwijderen. Ik dacht in eerste instantie de springplank was erg cool, maar dan toegepast mijn redenering van koel + computers niet altijd = goed.

Vond dit http://www.u3.com/uninstall/

En zoals altijd http://portableapps.com/ laten we iedereen bouwen elke drive from scratch.

Old 15 mei 2008, 23:41
Donor Groep

U3 is handig omdat je kunt installeren Anti-virus op USB en je kunt de stekker in de PC zonder Anti-virus, Mijn hogeschool heeft soms geen anti-virus, zodat U3 voor mij

Mijn Systeem: Asus A7J Laptop

Processor (s):
Intel Centrino Duo
Moederbord:
Google A7J:)
RAM Geheugen:
1 GB
Graphics Card (s):
ATI-R | adeon X1600
Sound Card:
Dunno
Hard Drive (s):
100GB
Optische Drive (s):
Externe 150 GB en een USB-flash
Case / PSU:
Dunno, Het is op Laptop
Koeling:
N / A
Netwerk / Internet:
Draadloos
Monitor (s):
Asus A7J Monitor
Operating System (s):
Windows Media Center
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
PAE en DEP, kan ik dit doen en is het slim? Kaze Enji Windows besturingssystemen 9 10 nov 2008 18:02
Word 2007 Smart Art bug? rockyshred336699 Office Suites & Toepassingen 0 18 apr 2008 08:58
SMART Waarschuwing! Harde schijf niet dreigend SideWinder Drives & Removable Media 6 13 Jan 2008 19:04
SMART harde schijf defect waarschuwing lamialex Algemeen Hardware Chat 1 30 okt 2007 12:52
Smart storing: O Cew27 Drives & Removable Media 3 27 okt 2007 17:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.