![]() |
|
| |||
| |||
| Onlangs kreeg een SanDisk Cruzer Micro 8GB die de U3 technologie. Het is pretty cool, vergeleken met een normale flash drive, maar ik vraag mij af of er iemand gebruik maakt van de U3 en zo is het de moeite waard om op het station of niet. Is het echt nuttig of gewoon toegang tot de ruimte? Ook toen ik van start gegaan met het rijden vroeg of ik wilde gebruik maken van de U3 en ik aanvaard het. Ben ik nu vast met het of kan het worden verwijderd? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een 2GB een mee. Ik heb nooit de tijd genomen om uit te zoeken wat het eigenlijk is en het gewoon ergert de crap out of me er iedere keer geopend. Ik moet net als 5 minuten wachten tot ik kan gebruik maken van de schijf. Ik denk dat je kunt downloaden van programma's om op te draaien, etc. Ik moet gewoon formaat denk ik. Zij nooit opent U3 toen ik het gebruiken op een Vista besturingssysteem om een of andere reden.
|
| |||
| |||
| Ik zal waarschijnlijk verwijderen. Ik dacht in eerste instantie de springplank was erg cool, maar dan toegepast mijn redenering van koel + computers niet altijd = goed. Vond dit http://www.u3.com/uninstall/ En zoals altijd http://portableapps.com/ laten we iedereen bouwen elke drive from scratch. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U3 is handig omdat je kunt installeren Anti-virus op USB en je kunt de stekker in de PC zonder Anti-virus, Mijn hogeschool heeft soms geen anti-virus, zodat U3 voor mij
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PAE en DEP, kan ik dit doen en is het slim? | Kaze Enji | Windows besturingssystemen | 9 | 10 nov 2008 18:02 |
| Word 2007 Smart Art bug? | rockyshred336699 | Office Suites & Toepassingen | 0 | 18 apr 2008 08:58 |
| SMART Waarschuwing! Harde schijf niet dreigend | SideWinder | Drives & Removable Media | 6 | 13 Jan 2008 19:04 |
| SMART harde schijf defect waarschuwing | lamialex | Algemeen Hardware Chat | 1 | 30 okt 2007 12:52 |
| Smart storing: O | Cew27 | Drives & Removable Media | 3 | 27 okt 2007 17:56 |
| Thread Tools | |
| |