mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

U3 smart teknologi

Reply

Thread Tools
Old 8 mai 2008, 00:31
Moderator Group

Default U3 smart teknologi

Nylig fikk en SanDisk Cruzer Micro 8GB som har U3 teknologien. Det er ganske kult i forhold til en vanlig flashdisk men jeg lurer på om noen bruker U3 og om det er verdt å holde på stasjonen eller ikke. Er det virkelig nyttig eller bare tar opp plass?

Også når jeg lanserte stasjonen det spurt om jeg ønsket å bruke U3 og jeg akseptert det. Er jeg nå fast med den, eller kan den bli fjernet?

Old 8 mai 2008, 09:53
Moderator Group

Jeg har et 2GB ett med den.

Jeg har aldri tatt seg tid til å finne ut hva det egentlig er, og det bare annoys det crap ut av meg hver gang den åpnes. Jeg må vente kanskje 5 minutter før jeg kan bruke stasjonen.

Jeg tror du kan laste ned programmer til å kjøre på det osv.

Jeg må bare formatere den tror jeg.

Det har aldri åpnes U3 når jeg bruker den på en Vista OS annen grunn.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 8 mai 2008, 09:56
Moderator Group

Jeg vil nok fjerne det. Jeg først trodde lanseringen puten var veldig kul, men så brukes mitt resonnement kule + datamaskiner ikke alltid = bra.

Fant denne http://www.u3.com/uninstall/

Og som alltid http://portableapps.com/ La oss alle bygge noen bil fra bunnen av.

Old 15 mai 2008, 23:41
Donor Group

U3 er nyttig fordi du kan installere antivirus på USB, og du kan koble PC uten antivirus-My college iblant har ingen antivirustjenester så U3 for meg

Min System: Asus A7J Laptop

Prosessor (er):
Intel Centrino Duo
Hovedkort:
Google A7J:)
RAM-minne:
1 GB
Graphics Card (s):
ATI R | adeon X1600
Lydkort:
Dunno
Harddisk (er):
100GB
Optisk stasjon (er):
Eksterne 150 GB og enkelte USB flash
Case / PSU:
Dunno, Det står på Laptop
Cooling:
N / A
Nettverk / Internett:
Trådløst
Skjerm (er):
Asus A7J Monitor
Operating System (s):
Windows Media Centre
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
PAE og DEP, kan jeg gjøre det, og det er smart? Kaze Enji Windows-operativsystemer 9 10 nov 2008 18:02
Word 2007 Smart Art bug? rockyshred336699 Office Suites & Applications 0 18 april 2008 08:58
SMART Advarsel! Harddisk svikt overhengende SideWinder Drivere og flyttbare medier 6 13 januar 2008 19:04
SMART harddisk svikt advarsel lamialex General Hardware Chat 1 30 oktober 2007 12:52
Smart svikt oppdaget: O Cew27 Drivere og flyttbare medier 3 27 oktober 2007 17:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.