![]() |
|
| |||
| |||
| Nylig fikk en SanDisk Cruzer Micro 8GB som har U3 teknologien. Det er ganske kult i forhold til en vanlig flashdisk men jeg lurer på om noen bruker U3 og om det er verdt å holde på stasjonen eller ikke. Er det virkelig nyttig eller bare tar opp plass? Også når jeg lanserte stasjonen det spurt om jeg ønsket å bruke U3 og jeg akseptert det. Er jeg nå fast med den, eller kan den bli fjernet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har et 2GB ett med den. Jeg har aldri tatt seg tid til å finne ut hva det egentlig er, og det bare annoys det crap ut av meg hver gang den åpnes. Jeg må vente kanskje 5 minutter før jeg kan bruke stasjonen. Jeg tror du kan laste ned programmer til å kjøre på det osv. Jeg må bare formatere den tror jeg. Det har aldri åpnes U3 når jeg bruker den på en Vista OS annen grunn.
|
| |||
| |||
| Jeg vil nok fjerne det. Jeg først trodde lanseringen puten var veldig kul, men så brukes mitt resonnement kule + datamaskiner ikke alltid = bra. Fant denne http://www.u3.com/uninstall/ Og som alltid http://portableapps.com/ La oss alle bygge noen bil fra bunnen av. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U3 er nyttig fordi du kan installere antivirus på USB, og du kan koble PC uten antivirus-My college iblant har ingen antivirustjenester så U3 for meg
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PAE og DEP, kan jeg gjøre det, og det er smart? | Kaze Enji | Windows-operativsystemer | 9 | 10 nov 2008 18:02 |
| Word 2007 Smart Art bug? | rockyshred336699 | Office Suites & Applications | 0 | 18 april 2008 08:58 |
| SMART Advarsel! Harddisk svikt overhengende | SideWinder | Drivere og flyttbare medier | 6 | 13 januar 2008 19:04 |
| SMART harddisk svikt advarsel | lamialex | General Hardware Chat | 1 | 30 oktober 2007 12:52 |
| Smart svikt oppdaget: O | Cew27 | Drivere og flyttbare medier | 3 | 27 oktober 2007 17:56 |
| Thread Tools | |
| |