![]() |
|
| |||
| |||
| Nyligen fick en SanDisk Cruzer Micro 8GB som har U3-teknik. Det är ganska häftigt, jämfört med en normal flashenhet men jag undrar om någon använder U3 och om det är värt att hålla på enheten eller inte. Är det verkligen nyttigt eller bara tar upp utrymmet? Även när jag lanserade köra frågade om jag ville använda U3 och jag accepterade det. Är jag nu sitter med det eller kan det tas bort? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har ett 2GB ett med den. Jag har aldrig tagit sig tid att ta reda på vad det faktiskt är och det bara retar den skiten ur mig varje gång den öppnas. Jag måste vänta gärna 5 minuter tills jag kan använda enheten. Jag tror att du kan ladda ner program för att köras på det osv Jag måste verkligen bara formatera den tror jag. Det aldrig öppnas U3 när jag använder det på en Vista OS av någon anledning.
|
| |||
| |||
| Jag kommer förmodligen att ta bort den. Jag i första trodde att startramp var väldigt cool, men sedan tillämpas mitt resonemang cool + datorer inte alltid = bra. Hittade detta http://www.u3.com/uninstall/ Och som alltid http://portableapps.com/ Låt någon bygga en bil från scratch. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U3 är praktiskt eftersom du kan installera antivirusprogram på USB och du kan koppla in datorn med något antivirusprogram, Min college ibland saknar antivirusprogram så U3 för mig
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| PAE och DEP, kan jag göra det och är det smart? | Kaze Enji | Windows-operativsystem | 9 | 10 november 2008 18:02 |
| Word 2007 Smart Art bugg? | rockyshred336699 | Office Suites & Applications | 0 | 18 april 2008 08:58 |
| SMART Varning! Hårddisk misslyckande överhängande | SideWinder | Drives & Removable Media | 6 | 13 januari 2008 19:04 |
| SMART hårddisk misslyckande varning | lamialex | General Hardware Chat | 1 | 30 oktober 2007 12:52 |
| Smart fel upptäckts: O | Cew27 | Drives & Removable Media | 3 | 27 oktober 2007 17:56 |
| Thread Tools | |
| |