![]() |
|
| |||
| |||
| Hej! Jeg har et Freecom ToughDrive 250 GB, havde det for omkring 3 / 4 måneder nu og dets været toppen, men de sidste par dage, det ser ud til at have buggered lidt op. Når jeg forsøger at spille nogen af min musik fra det det enten tager 1 / 2 minutter til at spille den sang, og når det gør jeg ikke kan stoppe det etc, eller det ikke vil spille på alle, og som regel resulterer i Windows Media Player ' ikke reagerer «, og som har til at dræbe den. Så når jeg prøver og få adgang til det fra at klikke på 'Min Computer', jeg klikker på det, og det vil enten lad mig se alle de filer, så når jeg prøver og klik på en anden fil det fryser op eller Windows Stifinder, og som ender med at "ikke reagerer 'også. Desuden vil ikke lade mig kopi / backup alt fra drevet. Drevet er langtfra fuldt ud. Jeg kører på Windows Vista Home Premium og mit system specs: Dell Inspiron I1721 AMD Turion 64X2 Mobile Technology TL-60 2.00GHz 1918 MB Alle idéer værdsat:) Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du forsøgt at det drev med en anden pc
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC plejer Boot når harddisken er tilsluttet. Bundkortet eller Harddisk Problem? | nightstar | CPU, bundkort og RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Harddisk Problem | matthewforu | Drives & flytbare medier | 1 | 25th May 2008 07:03 |
| Problem med harddisk ..!!! | Munish426 | Drives & flytbare medier | 1 | 2 marts 2008 06:14 |
| Harddisk problem, kan du hjælpe | MrRelish | General Hardware Chat | 10 | 4 januar 2008 09:03 |
| Harddisk Problem - Hvorfor kan man ikke min computer acceptere alle mine harddiske? | Computer Spec | General Hardware Chat | 8 | 15. sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |