![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi, Minulla on Freecom ToughDrive 250GB, jos se olisi noin 3 / 4 kuukauden ajan ja sen on alkuun mutta viime päivinä se vaikuttaa buggered jopa hieman. Kun yritän pelata mitään musiikkini pois sitä se joko tekee 1 / 2 minuuttia pelata laulun ja kun se tekee en voi lopettaa sitä jne., tai se ei soi lainkaan ja yleensä Windows Media Player ' ei vastaa "ja ottaa tappaa sen. Sitten kun yritän ja sitä klikkaamalla "Oma tietokone", olen klikkaa sitä ja it'll joko haluaisin nähdä kaikki tiedostot, sitten kun yritän ja valitse toinen tiedosto se jäätyy tai Windows Explorer ja että päätyy "ei vastaa "myös. Se ei myöskään anna minulle kopio / backup mitään asemasta. Asema ei ole läheskään täynnä. Olen käynnissä Windows Vista Home Premium ja minun järjestelmän tiedot: Dell Inspiron I1721 AMD Turion 64X2 Mobile Technology TL-60 2.00GHz 1918 MB Any ideas appreciated:) Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko kokeillut ajaa toisen PC
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? | nightstar | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 9 marraskuu 2009 10:30 |
| Kovalevy ongelma | matthewforu | Drives & Removable Media | 1 | 25th Jun 2008 07:03 |
| Problem with kovalevy ..!!! | Munish426 | Drives & Removable Media | 1 | 2. Maaliskuu 2008 06:14 |
| Kovalevy ongelma, voit auttaa | MrRelish | Rautatavaran Chat | 10 | 4. Jan 2008 09:03 |
| Kovalevy ongelma - Miksi ei voi minun tietokone hyväksyä kaikki kovalevyt? | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 8 | 15 Sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |