![]() |
|
| |||
| |||
| Hi there, Ik heb een Freecom ToughDrive 250GB, had het voor ongeveer 3 / 4 maanden en zijn nu al boven, maar de laatste paar dagen lijkt te hebben Vervloekt een beetje. Wanneer ik probeer te spelen van een van mijn muziek uit het het ofwel duurt 1 / 2 minuten te spelen de song en wanneer zij doet kan ik niet stoppen etc, of het zal niet spelen op alle en meestal resulteert in Windows Media Player ' reageert niet 'en te doden. Toen ik probeer het uit en toegang te klikken op 'Mijn Computer', ik klik erop en je ofwel laat me zien dat alle bestanden, dan wanneer ik probeer een ander bestand en klik op het bevriest of Windows Verkenner en dat eindigt op 'niet reageren 'ook. Tevens laat me niet copy / back-up iets van het station. De drive is bij lange na niet vol. Ik ben die draait op Windows Vista Home Premium en mijn systeem specs: Dell Inspiron I1721 AMD Turion 64X2 Mobile Technology TL-60 2.00GHz 1918 MB Any ideas gewaardeerd:) Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u geprobeerd de schijf met een andere pc
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC Wont Boot wanneer Hard Drive is aangesloten. Moederbord of harde schijf Probleem? | nightstar | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Hard Drive Probleem | matthewforu | Drives & Removable Media | 1 | 25 jun 2008 07:03 |
| Probleem met de harde schijf ..!!! | Munish426 | Drives & Removable Media | 1 | De 2 maart 2008 06:14 |
| Harde schijf probleem, help | MrRelish | Algemeen Hardware Chat | 10 | De 4 januari 2008 09:03 |
| Harde schijf Probleem - Waarom kan ik mijn computer al mijn harde schijven? | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 8 | 15e Sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |