mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

USB-hårddisk problem

Reply

Thread Tools
Old 5 april 2008, 14:42
New Member Group

Hallå där,

Jag har en Freecom ToughDrive 250GB, haft det i ca 3 / 4 månader nu och varit toppen men de senaste dagarna tycks ha buggered lite. När jag försöker spela något av min musik utanför det antingen tar 1 / 2 minuter att spela låten och när den gör det kan jag inte stoppa den etc, eller kommer det inte att spela alls och leder oftast till Windows Media Player " inte svarar "och med att döda den. Sen när jag försöker komma åt den från att klicka på "Min Dator", jag klickar på den och det blir antingen jag vill se alla filer och sedan när jag försöker klicka på en annan fil man låser upp eller Utforskaren och det slutar inte " svara "också. Det kommer inte att låta mig kopiera / backup allt från enheten. Satsningen är långt ifrån fullständig.

Jag kör på Windows Vista Home Premium och mina system specs:

Dell Inspiron I1721
AMD Turion 64X2 Mobile Technology TL-60 2.00GHz
1918 MB

Alla idéer uppskattas:)

Tack
Old 5 april 2008, 16:56
Givargruppen

Har du provat att köra med en annan dator

Mitt System: Hem Bygg

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moderkort:
Asus m2v Rev 1.
RAM Minne:
4GB (3.25gb synligt)
Grafikkort (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Ljudkort:
5.1 Reatek ombord
Hårddisk (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk enhet (er):
Pioneer 110 x 2
Mål / PSU:
Lager / 550w Silent
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Cable
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.