![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, dette er ikke et alvorligt problem, men det er aflytning mig, da det er en daglig ting. Jeg har et USB 1GB memory stick, som jeg bruger til at overføre data fra min XP computer, der er forbundet til internettet på min Vista-pc, der ikke er internet tilsluttet. Når jeg slutter min memory stick ind på min Vista PC, sker der ingenting, og jeg kan ikke få adgang til det. Men hvis jeg genstarter computeren, og tilslut den igen det kommer op bøde. Så hver gang jeg vil bruge det jeg har at genstarte pc'en. Og hver gang jeg genstarter pc'en min aftagne gadgets fra min sidebjælke forsvinde! Alle ideer, hvordan du kan løse disse ting du? |
|
| |||
| |||
| En veludformet system bør ikke lave en masse støj, når du sætter noget i, med popups og whatnot. Er du sikker på at det ikke bare acceptere det drev uden en besked? Betyder det ikke ud på alle i din liste over drev?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Nej, det er ikke opført under drev / Removable Storage indtil efter Jeg har genstartet min pc, hver gang. |
|
| |||
| |||
| Gå ind på min computer, og klik valgmuligheder og gøre det muligt flytbare diske. |
|
| |||
| |||
| Thanks, computer lover786. Men kan du være lidt mere specifik? Der er ingen 'Indstillinger' under computer eller noget for at "aktivere flytbare diske«. Jeg har også kontrolleret under computer 'egenskaber' og i Kontrolpanel og under Enhedshåndtering, kan ikke finde noget som helst at gøre den mulig. |