mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

USB Memory Stick & Vista

Reply

Thread Tools
Old 13 mei 2008, 02:21
Lid Fractie

Default USB Memory Stick & Vista

Hoi, dit is geen ernstig probleem, maar het is bugging mij is het een dagelijkse ding.

Ik heb een 1GB USB memory stick die ik gebruik voor het overdragen van gegevens van mijn XP-computer die is aangesloten op het internet op mijn Vista-PC die geen internet aangesloten.

Toen ik de stekker van mijn memory stick in mijn Vista pc, gebeurt er niets en ik kan geen toegang tot het helemaal. Maar als ik de computer opnieuw op en steek de stekker weer in het komt goed. Dus iedere keer dat ik wil gebruiken heb ik de pc opnieuw op te starten. En elke keer als ik opnieuw de pc mijn vrijstaande gadgets uit mijn Zijbalk verdwijnen!

Enig idee hoe op te lossen die dingen alsjeblieft?
Old 13 mei 2008, 08:02
Donor Groep

Een goed ontworpen systeem moet niet veel lawaai wanneer u iets in, met pop-ups en zo. Weet u zeker dat het niet alleen de aanvaarding van het rijden zonder een bericht? Is het niet verschijnen op alle in uw lijst met stations?

Old 13 mei 2008, 08:54
Lid Fractie

Nee, het is niet onder drives / verwijderbare opslag tot na Ik heb opnieuw mijn pc iedere keer.
Old 18 mei 2008, 02:18
Lid Fractie

Ga in mijn computer en klik op Opties en schakel verwijderbare schijven.
Old 19 mei 2008, 02:03
Lid Fractie

Bedankt, computer lover786. Maar kan je een beetje meer specifieke?

Er is geen 'opties' onder computer of iets te' inschakelen verwijderbare schijven '. Ik heb ook gecontroleerd in het kader van de computer 'eigenschappen' en in het Configuratiescherm en onder Device Manager, niet kunt vinden wat dan ook mogelijk maken.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.