mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

USB minnepinne & Vista

Reply

Thread Tools
Old 13 mai 2008, 02:21
Medlem Group

Default USB minnepinne & Vista

Hei, dette er ikke et alvorlig problem men det er bugging meg som det er en daglig ting.

Jeg har en USB 1GB minnepinne som jeg bruker til å overføre data fra min XP-maskin som er koblet til Internett til min Vista pc som ikke internett tilkoblet.

Når jeg kobler min minnepinne til min Vista PC, skjer det ingenting og jeg får ikke tilgang til den i det hele tatt. Men hvis jeg starte datamaskinen på nytt, og plugg den inn igjen den kommer opp fine. Så hver gang jeg vil bruke det jeg har å starte PC. Og hver gang jeg starter PC-en min detached gadgets fra min Sidelinje forsvinne!

Noen ideer hvordan du løser disse tingene kan du?
Old 13 mai 2008, 08:02
Donor Group

Et godt utviklet system skal ikke gjøre mye støy når du kobler noe med popups og hva. Er du sikker på at det er ikke bare akseptere stasjonen uten en melding? Har det ikke i det hele tatt i listen over stasjoner?

Old 13 mai 2008, 08:54
Medlem Group

Nei, det er ikke oppført under stasjoner / flyttbar lagring før etter Jeg har startet min pc hver gang.
Old 18 mai 2008, 02:18
Medlem Group

Gå inn i Min datamaskin og klikk alternativer og aktivere flyttbare disker.
Old 19 mai 2008, 02:03
Medlem Group

Takk datamaskinen lover786. Men kan du være litt mer presis?

Det finnes ingen alternativer "under Computer eller noe å aktivere flyttbare disker. Jeg har også merket under datamaskinen "Egenskaper" og i Kontrollpanel og under Enhetsbehandling, finner ikke noe som helst for å aktivere den.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Non Working Memory Stick? Sayjod Drivere og flyttbare medier 1 23 oktober 2009 09:45
Memory Stick fungerer ikke djkcp Drivere og flyttbare medier 8 19 februar 2009 15:02
Minnepinne blokk?? mctw Drivere og flyttbare medier 1 18nde sep 2008 17:14
Minnepinnen fungerer i en pc, men ikke den andre intellix Drivere og flyttbare medier 3 2 oktober 2007 15:52
New Memory Stick! kooga Drivere og flyttbare medier 4 29 august 2007 15:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.