![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri poimittuja perustetaan Seagate Barracuda 500GB 7200.10 16MB SATA2 ajaa yhdessä Vantec NexStar 3 eSATA kotelossa. Asema toimii ja on tunnustettu, ja olen voinut alustaa se kuitenkin minun tietokone vain tunnistaa sen USB-2 portti. Minun oli käytettävä mukana SATA on eSATA hakasulku kuin minun järjestelmää ei ole olemassa olevan eSATA-porttiin. Olen koukussa esiin eSATA kaapeli mukana tulleesta mittaustilan mutta ei välistä viestintää ajokykyyn ja emolevyn. En ole aivan varma, mitä muuta minun pitäisi tai voi tehdä. Olen SATA kiintolevyt asennettu my system (4 ja 6 SATA-paikat ovat jo occupied) joten tein oli ottaa seuraavaan käytettävissä olevaan korttipaikkaan. Sen selvittämiseksi, mitä minulla on jo asennettu: 1 WD 36.7gb 10000 RPM Raptor (OpSYs drive) SATA 2x WD 74.8gb 10000 RPM Raptor Striped array RAID 0 (Data drive) SATA 1 WD "MyBook" 250GB ulkoinen HD 1 Seagate 500GB Barracuda 7200.10 SATA on Vantec NexStar 3 eSATA-kykenee mittaustilan Tämä on uusi DRIVE MSI K8N Diamond Plus emolevyn (joka näyttää olevan 6 SATA-lähtö) 2GB Mushkin EM3200 DDR SDRAM eVGA e-GeForce 7900 GT KO SLI-configured näyttösovittimien I'd appreciate kommentteja tai ehdotuksia. Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niin lyhyt asema toimii USB: n kautta, mutta ei silloin, kun kytketty suoraan emolevyn?
| |||
| |||
| Kyllä. Se toimii USB mutta ei SATA-tilassa. Olen ihmettelevät jos viimeinen 2 SATA-porttia ja MB ovat aktiivisia tai ei. En ole tietokoneella ohjatun millään tavoin mielikuvitusta ja olen miettinyt, mitä minun pitää tehdä, jotta tämä asia toimii. |
|
| |||
| |||
| On selvää että se on valta sekä SATA tiedot johtaa syötimme tuumaa Kokeile HAKU vuonna BIOS kaikista vaihtoehdoista päälle muita kanavia. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| ESATA ja USB-ongelmat 1TB External Hd | Paul4763 | Drives & Removable Media | 7 | 3 syyskuu 2009 10:26 |
| Jaksoittainen menettäminen eSATA ulkoinen kiintolevy | Myles O2L | Drives & Removable Media | 2 | 10. Jul 2009 20:07 |
| Can You Turn joka eSATA Drive jälkeen Boot Up and Still Conect It? Hot-swap eSATA? | sthycb | Drives & Removable Media | 2 | 8. Jul 2009 18:38 |
| Mitä mittaustilan voin saada tämän 1.8 "HDD? | HelpMe | Drives & Removable Media | 1 | 9th Jun 2009 02:33 |
| Asentaminen eSATA HDD (mutta ei toimi) | Sheepdisease | Drives & Removable Media | 10 | 24th Jan 2009 14:50 |
| Thread Tools | |
| |