![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg plukket opp en Seagate Barracuda 500GB 7.200,10 16MB SATA2 stasjon sammen med en Vantec NexStar 3 eSATA kabinett. Stasjonen fungerer og er anerkjent, og jeg var i stand til å formatere den IMIDLERTID min datamaskin vil bare gjenkjenner den ved hjelp av USB 2-port. Jeg måtte bruke den medfølgende SATA til eSATA brakett som systemet ikke har en eSATA-port. Jeg har hektet opp eSATA-kabelen som fulgte med vedlegg, men det er ingen kommunikasjon mellom stasjonen og hovedkortet. Jeg er ikke så sikker på hva annet jeg skal eller kan gjøre. Jeg har SATA harddisker installert i systemet (4 av 6 SATA-plasser er allerede opptatt) slik at alt jeg gjorde var å ta det neste sporet. Å avklare hva jeg allerede har installert: 1 WD 36.7gb 10.000 RPM Raptor (OpSYs stasjon) SATA 2x WD 74.8gb 10.000 RPM Raptor stripete array RAID 0 (Data stasjon) SATA 1 WD "MyBook" 250GB ekstern HD 1 Seagate 500GB Barracuda 7200.10 SATA i en Vantec NexStar 3 eSATA-stand kapsling Dette er den nye stasjonen MSI K8N Diamond Plus hovedkortet (som ser ut til å ha 6 SATA slots) 2GB Mushkin EM3200 DDR SDRAM eVGA e-GeForce 7900 GT KO SLI-konfigurerte skjermkort Jeg vil sette pris på noen kommentarer eller forslag. Takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så i korte stasjonen fungerer via USB men ikke når koblet direkte inn i hovedkortet?
| |||
| |||
| Ja. Det fungerer i USB men ikke på SATA-modus. Jeg lurer på om de siste 2 SATA-porter på MB er aktive eller ikke. Jeg er ikke en datamaskin veiviseren av noen strekke til fantasien, og jeg lurer på hva jeg må gjøre for å få dette arbeidet. |
|
| |||
| |||
| Selvsagt må du kontrollere at den har kraft så vel som SATA data føre plugget i. Prøv ute i BIOS for noen alternativer til å slå på andre kanaler. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| ESATA-og USB-problemer for 1TB External Hd | Paul4763 | Drivere og flyttbare medier | 7 | 3 september 2009 10:26 |
| Intermitterende tap av eSATA ekstern harddisk | Myles O2L | Drivere og flyttbare medier | 2 | 10 juli 2009 20:07 |
| Kan du slår på en ESATA Drive Etter Boot opp og fortsatt Conect det? Hot-swap ESATA? | sthycb | Drivere og flyttbare medier | 2 | 8 juli 2009 18:38 |
| Hva vedlegg kan jeg få for denne 1.8 "HDD? | HelpMe | Drivere og flyttbare medier | 1 | 9 juni 2009 02:33 |
| Installere en eSATA HDD (men ikke fungerer) | Sheepdisease | Drivere og flyttbare medier | 10 | 24 januar 2009 14:50 |
| Thread Tools | |
| |