![]() |
|
| |||
| |||
| nylig havde jeg mistet alle mine indholdet på harddisken, så jeg formatere hele min harddisk bruger XP-cd pludselig når am tryin at installere vista Jeg kunne ikke finde min harddisk det sagt der var ingen masse opbevaring drivers og det gav mig en mulighed for at indlæse drivere Hvad betyder det? er min harddisk død? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder ligesom harddisk er defekt.
| |||
| |||
| Hvis det viser i din BIOS derefter sin ned til den måde, du har formated dit drev og i hvilken fedt sine i NTSC eller FAT32 depening om disse og hvilke filer der er tilbage på harddisken om, hvordan det ville starte. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Compaq Presario pc kan ikke finde harddisk? | Jeniffer Wingette | Drives & flytbare medier | 1 | 5. jun 2009 06:56 |
| Unmountable Boot bind, nr. harddisk Found, jeg har Windows Repair Disk | ve0804 | Drives & flytbare medier | 6 | 14. maj 2009 14:42 |
| Strange harddisk problem i Vista | ameyjah | Windows-operativsystemer | 1 | 31 marts 2008 10:57 |
| Installere Vista på harddisken med eksisterende filer | Carbon | Windows-operativsystemer | 4 | 20 januar 2008 06:29 |
| Harddisk og diskdrev i serise? | Curly_tom | Drives & flytbare medier | 3 | 12 juni 2007 10:40 |
| Thread Tools | |
| |