![]() |
|
| |||
| |||
| Recentelijk heb ik verloor al mijn inhoud op de harde schijf zodat ik formaat mijn hele harde schijf met XP-cd ineens toen ik probeer te installeren vergezicht kon ik niet vinden mijn harde schijf hij zei er waren geen massa opslag bestuurders en hij gaf me een optie van de lading drivers wat betekent dit? is mijn harde schijf dood? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als de harde schijf is defect.
| |||
| |||
| Als dit het geval is weergegeven in uw BIOS vervolgens haar tot op de manier die u hebt uw geformatteerde schijf en in welke vetten zijn in NTSC-of FAT32 depening over deze en welke bestanden achter op de harde schijf over hoe het zou beginnen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Compaq Presario PC niet kunt vinden harde schijf? | Jeniffer Wingette | Drives & Removable Media | 1 | De 5 juni 2009 06:56 |
| Unmountable Boot Volume, geen harde schijf gevonden, Ik heb Windows hersteldiskette | ve0804 | Drives & Removable Media | 6 | 14 mei 2009 14:42 |
| Strange Harde Schijf Probleem met Vista | ameyjah | Windows besturingssystemen | 1 | 31 mrt 2008 10:57 |
| Het installeren van Vista op de harde schijf met bestaande bestanden | Carbon | Windows besturingssystemen | 4 | 20 Jan 2008 06:29 |
| Harde schijf en diskette-station in serise? | Curly_tom | Drives & Removable Media | 3 | 12 jun 2007 10:40 |
| Thread Tools | |
| |