![]() |
|
| |||
| |||
| Nyligen hade jag tappat alla mina innehållet på hårddisken så jag formatera hela min hårddisk med hjälp av XP-skivan plötsligt när am försöker installera vista Jag kunde inte hitta min hårddisk det sägas det fanns inga massminne förare och det gav mig en möjlighet att läsa in drivrutiner vad innebär det? är min hårddisk död? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som om hårddisken är felaktig.
| |||
| |||
| Om det visar i din BIOS sedan dess för att det sätt du har formaterad enheten och på vilket fett det i NTSC-eller FAT32 beroende på dessa och vilka filer som finns kvar på hårddisken om hur det skulle starta. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Compaq Presario datorn inte kan hitta hårddisken? | Jeniffer Wingette | Drives & Removable Media | 1 | 5 juni 2009 06:56 |
| Unmountable startvolymen, nr Hårddisk Found, jag har Windows Repair Disk | ve0804 | Drives & Removable Media | 6 | 14 maj 2009 14:42 |
| Strange Hårddisk Problem i Vista | ameyjah | Windows-operativsystem | 1 | 31 mars 2008 10:57 |
| Installera Vista på hårddisken med befintliga filer | Carbon | Windows-operativsystem | 4 | 20 januari 2008 06:29 |
| Hårddisk och diskettstation i serise? | Curly_tom | Drives & Removable Media | 3 | 12 juni 2007 10:40 |
| Thread Tools | |
| |