mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Vxd fejl

Reply

Thread Tools
Old 10. sep 2008, 10:49
VJH
Medlem Gruppen

Default Vxd fejl

Jeg har to harddiske i min pc, en 40 GB udpeget C, der indeholder alt (OS - Win98SE plus data) og en anden 40 GB partitioneret som D, E og F. jeg vil installere XP på dette andet drev (efter unpartitioning den), og så har købt en anden (renoveret) 40 GB drev til at sikkerhedskopiere indholdet af C, hvis det alt går t * ts op. Jeg har fdisk'd, formateret og scandisk'd denne nye drev og ingen problemer indtil jeg genstarter computeren, når jeg får

"en undtagelse OE er sket ved 0028: C007001 i VxD VNETBIOS (01) + 000009B1. Dette blev kaldt fra 0028: C0245C5D5 i VxD VMM (13) + 000005D5. Det kan være muligt at fortsætte. Tryk på en tast".

Trykke på Enter-tasten rent faktisk resultere i færdiggørelse af boot og alt synes at ackle OK. Når jeg erstatte det oprindelige 2. harddisk (D, E, F) jeg ikke får fejlmeddelelsen. Nogen idéer, hvad der foregår?
Old 18. sep 2008, 05:10
Donor-Gruppen

Default Vxd fejl

Prøv dette:

http://www.computing.net/answers/win...age/10955.html

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.