![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on kaksi kovalevyä minun pc, joka 40GB nimetty C, joka sisältää kaiken (OS - win98se plus tiedot) ja toinen 40GB jakautumiseen D, E ja F. haluan asentaa XP: n tämän toisen asemaan (kun unpartitioning it) ja niin ovat ostaneet toiseen (refurbished) 40GB ajaa varmuuskopioida sisältö C, jos se kaikki menee t * ts asti. Olen fdisk'd Muotoillun ja scandisk'd tämän uuden aseman ja ongelmat, ennen kuin käynnistät tietokoneen uudelleen, kun saan "poikkeus OE on esiintynyt 0028: C007001 vuonna VxD VNETBIOS (01) + 000009B1. Tämä oli nimeltään 0028: C0245C5D5 vuonna VxD VMM (13) + 000005D5. Se voi olla mahdollista jatkaa. Paina mitä tahansa näppäintä. Painamalla ENTER-näppäintä ei itse asiassa johtaa loppuun käynnistyksen yhteydessä, ja tämä kaikki näyttää ackle OK. Kun korvaa alkuperäistä 2. kovalevy (D, E, F) I don't get virheilmoitus. Any ideas, mitä on meneillään? |
|
| |||
| |||
|
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Virhe popup; IE7 on havainnut ja virheiden ... | jonkon2 | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 30. toukokuuta 2009 00:30 |
| Kiintolevy Virhe käynnistyskansiosta - "Disk Error" "Paina mitä tahansa näppäintä uudelleen" | ashaiba | Rautatavaran Chat | 6 | 13th Mar 2009 15:56 |
| Error 17?!?! | gaza14 | Linux & Alternative OS | 4 | 9. Huhtikuu 2008 09:08 |
| DMA-kuljettajan virhe, CRC-virhe | ghbnic | Drives & Removable Media | 6 | 2. Huhtikuu 2008 11:44 |
| Nero virhe##%! | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 4 | 11. Joulukuu 2007 15:32 |
| Thread Tools | |
| |