![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb twee harde schijven in mijn pc, een 40Gb aangewezen C bevat alles (OS - Win98SE plus gegevens) en een tweede 40Gb gepartitioneerd als D, E en F. Ik wil installeren XP op deze tweede schijf (na unpartitioning) en zo hebben gekocht een andere (refurbished) 40Gb schijf een back-up van de inhoud van C in het geval het allemaal gaat t * ts up. Ik heb fdisk'd, geformatteerd en scandisk'd deze nieuwe rijden en geen problemen totdat ik de computer opnieuw opstarten als ik
"een uitzondering OE opgetreden op 0028: C007001 in VxD VNETBIOS (01) + 000009B1. Deze werd aangeroepen door 0028: C0245C5D5 in VxD VMM (13) + 000005D5. Het is mogelijk om door te gaan. Druk op een toets". Druk op de Enter-toets doet in feite leiden tot de voltooiing van de boot en het lijkt allemaal te ackle OK. Toen ik de plaats van de oorspronkelijke 2e harde schijf (D, E, F), krijg ik niet de fout bericht. Enig idee wat er aan de hand is? |
|
|
|||
|
|||
|