![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| min ven gav mig hans bærbare harddisk fra sin notesbog og jeg tænkte er der nogen måde / program wo tørre det fuldt ud, således at ingen data kan retieved som det har hans oplysninger om det
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du vil blive ønsker en data dump derefter Cewy. Der er mange freeware derude, der kan gøre dette. Vidste du, at der er en offentlig standard for denne type ting bør du gå til et selskab for forkyndelse? Det er anset mellemstore sikringsniveau, og siger dump skal ske i form af 3 Iterationen fuldstændigt at overskrive en harddisk 6 gange. Hver iteration gør to skrive-passerer hele køre på den første pass scribes 1 overforbrug drevet overflade og den anden scribes 0's på overfladen. Bit af ubrugelig info for dig der. Bare Google "data dump" eller "freeware hdd data dump"
|
| |||
| |||
| lol ok jeg vil gerne gøre det på den bedste måde er der nogen anbefalede programmer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Forsøge Dette
| |||
| |||
| at gjorde ikke arbejde til godt det kun gjorde det en gang asit var den gratis version |
|
| |||
| |||
| nej jeg vil give den til min anden ven lol men kende ham, han vil gennemsøge det for info |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC plejer Boot når harddisken er tilsluttet. Bundkortet eller Harddisk Problem? | nightstar | CPU, bundkort og RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Hjælp Med Drejning Slave harddisk til Main Harddisk | Cogglesz | Drives & flytbare medier | 1 | 30 marts 2009 09:28 |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| System-filen korrupt, ikke opstart - vil Genoprettelseskonsol tørre harddisk? | Samantha0101 | General Software Chat | 13 | 23 december 2008 20:41 |
| Program til helt tørre c-drev | Cew27 | Windows-operativsystemer | 4 | 23. sep 2007 13:52 |
| Thread Tools | |
| |