![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mijn vriend gaf me zijn notebook harde schijf van zijn laptop en ik vroeg me af is er een manier / programma WO veeg volledig, zodat er geen gegevens kunnen worden retieved omdat het zijn details over het
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je gaat te willen een data dump dan Cewy. Er is veel een freeware daar dat dit kan doen. Wist u dat er een regering voor dit soort dingen moet je naar een bedrijf voor de service? Wordt het beschouwd als het midden-veiligheidsniveau, en zegt dat de stortplaats moet de vorm van 3 iteraties volledig overschrijven een harde schijf van 6 keer. Elke iteratie twee schrijf-pasjes voor de hele schijf, de eerste pas schriftgeleerden 1's over de schijf oppervlak en de tweede schriftgeleerden 0's op het oppervlak. Beetje nutteloze info voor je daar. Net Google 'data dump "of" freeware hdd data dump "
|
| |||
| |||
| lol ok ik wil wel de beste manier is er een aanbevolen programma's? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Proberen Dit
| |||
| |||
| dat didnt werk en zij alleen hebben zij eenmaal asit was de gratis versie |
|
| |||
| |||
| nee ik ga het aan mijn andere vriend lol maar weten hem zal hij schuren voor info |
|
| |||
| |||
| |