![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| min venn ga meg sin bærbare harddisken fra sin bærbare og jeg lurte på er det noen måte / program WO tørke den helt opp slik at ingen kan retieved som det har sin informasjon om det
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du får lyst data dump deretter Cewy. Det finnes mange gratis der ute som kan gjøre dette. Visste du at det er en regjering standard for denne type ting, bør du gå til et selskap for tjenesten? Det er vurdert middels sikkerhetsnivå, og sier fylling må ta form av 3 iterasjoner å overskrive en harddisk 6 ganger. Hver gjentakelse gjør to skrive-passerer over hele stasjonen; første pass scribes 1's over stasjonen overflaten og andre scribes 0 er på overflaten. Litt unyttig info for deg dit. Bare Google "data dump" eller "freeware HDD data dump"
|
| |||
| |||
| lol ok jeg vil gjøre det den beste måten er det noen anbefalte programmer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøve Dette
| |||
| |||
| det gjorde ikke arbeide for å vel det bare gjorde det en gang asit var gratis versjon |
|
| |||
| |||
| no Jeg skal gi den til en annen venn lol men kjenne ham vil han skuring det for info |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PC wont Boot når harddisken er tilkoblet. Hovedkort eller harddisk problem? | nightstar | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Hjelp Med Turning Slave Harddisk hovedinnhold Harddisk | Cogglesz | Drivere og flyttbare medier | 1 | 30 mars 2009 09:28 |
| Overføre data fra interne harddisken til ekstern harddisk. | XPC465 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Systemfilen skadet, og ikke starte - vil gjenopprettingskonsollen tørke harddisk? | Samantha0101 | General Software Chat | 13 | 23 desember 2008 20:41 |
| Program for å tørke av c stasjon | Cew27 | Windows-operativsystemer | 4 | 23. sep 2007 13:52 |
| Thread Tools | |
| |