![]() |
|
| |||
| |||
| Min eksterne harddisk, som jeg har ikke læst, når jeg har sat det i selv om det gør den sædvanlige behandling lyd, når u plug det i. Min laptop opdager en USB-lagerenhed, MEN filerne ikke kan læse. Efter 5 minutter, Autoplay skærmen popper op og jeg kan ikke se nogen ord angiver, at filerne bliver read.he driver vises som H: drev, men da jeg klikkede på det, hele vinduet fryser, og jeg må vente til en anden 5 minutter før vinduet vender tilbage til normal. Jeg hentede Western Digital Data livredder Diagnostiske og når jeg kørte programmet, en æske tilsyneladende viser, at bilister bliver læst, men straks forsvinder. Kun når jeg slukket harddisken, den DLGDIAG popper op, og det viste SMART status for min harddisk som "Fail". Når jeg tænder min harddisk igen, det samme sker, og denne gang, jeg klikkede på SMART se info for min harddisk, og det viser, at den eneste fejl var Spin Up Time. Da jeg forsøgte at køre videre diagnostik på min harddisk, en fejl, vil vise sig at sige, at der er for mange dårlige sektorer. Så hvordan skal jeg formoder, at løse dette problem? Jeg har fået vigtige dokumenter og personlige dokumenter på min eksterne harddisk, og jeg ønsker ikke at tabe det! Please help! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej
Jeg tror, at det kan være et problem med disken sig på grund af fejlen værktøj siger, at der er masser af dårlige sektorer. Men dette kan kun være en falsk alarm. Hvis drevet er stadig ikke fungerer på en anden computer, og du virkelig ønsker at få dokumenterne tilbage, ville jeg foreslå, at man tager den til en datagendannelse fast fra begyndelsen.
|
| |||
| |||
| Tak for dit svar. Desværre har jeg lige prøvet at forbinde min harddisk til min vens bærbare computer, og den har det samme problem. Det anerkender den som en ekstern harddisk, men jeg kan ikke få adgang til det. ![]() Findes der et program eller en måde jeg kan gendanne de data, som jeg selv? Så hvordan gør dette datagendannelse ting gå om? Hvor meget tror du, jeg er nødt til at bruge på datagendannelse? Af den måde, at størrelsen af min harddisk er 250 GB. |
|
| |||
| |||
| Sorry for at høre, at du stadig har det samme problem, når tilsluttet til en anden computer. Det betyder, at drevet er problemet. Første, jeg vil bede er har du fik nogen form for garanti venstre på drevet? Det kan være værd at kontakte producenten for at finde ud af, hvad de kan gøre. De kan være i stand til at ordne det. Hvis dette ikke er en mulighed, så du kan prøve et par ting. Hvis du har en desktop PC så du kan tage den eksterne harddisk fra hinanden og tage harddisken ud af det. Det vil være ligesom en normal harddisk inde at propper i enten IDE eller SATA. Du kan slutte den til et skrivebord og se om du kan få adgang til den derfra. Hvis det stadig haft adgang fejl, så du kan bruge et program, der vil gøre sit bedste for at kopiere den til en anden harddisk. Men der er ingen garanti for, at dette ville arbejde, og det ville være en masse ligegyldig ca. Hvis du virkelig ønsker, at data tilbage og er ikke, at edb-kyndige Jeg vil tage det til en datagendannelse sted. Jeg tror, at PC World gøre dette, og de charge om et £ 100 til at gøre det. Pretty stejle men vil du have dine data tilbage. Hvis du har et skrivebord og et andet drev til at lægge alle dine ting på så jeg kunne hjælpe dig til at bruge et hjælpeprogram, der vil kopiere alle de gode ting fra harddisken til en anden. Bemærk: Jeg tror, at dit drev kan give dig tegn på, at det er døende. Jeg vil træde varsomt med det, hvis det helt går og derefter vil du blive i værre problemer. Note 2: Nogle en andens mai kime i med nogle ideer og vise os, at alle dine data er sikre. Det kan være værd at vente et stykke tid for at se, hvad de har at sige.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Yea, jeg slags ligesom tanken om at tage det fra hinanden, men jeg er bange for, at efter jeg gøre, og hvad nu, hvis det stadig ikke virker? og jeg vil forsøge at tage den fra hinanden og se, hvordan det går jeg formoder ... anyways tak for ur hjælpe serverguy! |
|
| |||
| |||
| Hej cubyong! Jeg har et lignende problem med min WD My Book Essential. Det tager tid, indtil WD diagnostika værktøj genkender HD. SMART Resultaterne er alle gode, også de qick test. Den udvidede test viser alt for mange dårlige sektorer. Har du har succes? Jeg har stadig garanti, men HD er næsten fuld med vigtige og følsomme data. Tak og venlig hilsen |
|
| |||
| |||
| Citat:
Hvis oplysningerne er vigtige for dig, så foreslår jeg, at du tager det til en professionel reparation sted. De vil næsten helt sikkert være i stand til at få data tilbage. Hvis ikke, så du kan prøve, hvad jeg sagde i mit sidste indlæg. Men hvis drevet er stadig under garanti du sandsynligvis kunne kræve garanti omkostninger eller noget lignende alligevel.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem with Western Digital harddisk. | mralex | Drives & flytbare medier | 0 | 13th May 2009 20:35 |
| Unresponsive Western Digital Passport 320 GB | iaMbeastLi | Drives & flytbare medier | 1 | 30. maj 2009 18:19 |
| Western Digital 250 GB ekstern harddisk ikke fungerer | chilloutcolin | Drives & flytbare medier | 10 | 26 juli 2008 15:39 |
| Western Digital eller Seagate? | Compasky | Drives & flytbare medier | 1 | 19 januar 2008 19:55 |
| 250 GB Western Digital SATA HD | creospace | General Hardware Chat | 6 | 4 oktober 2006 07:08 |
| Thread Tools | |
| |