vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Western Digital WD My Book Problem

Reply

Thread Tools
Old 28 marraskuu 2007, 12:30
Uusi Jäsen

Default Western Digital WD My Book Problem

Oma ulkoinen kovalevy, että olen ei lue, kun olen syötimme sitä, vaikka se tekee tavallista käsittelyssä äänitystason u kytke se sisään Oma kannettava tietokone tunnistaa USB Mass Storage Device kuitenkin, tiedostoja ei voi lukea. Jälkeen 5 minuuttia, automaattisesti näytön ponnahtaa ylös, enkä näe mitään sanat osoittavat, että tiedostot ovat read.he kuljettajan näkyy kuin H: ajaa mutta kun i napsautti se, koko ikkuna jäätyy ja minun täytyy odottaa toista 5 minuuttia ennen ikkuna on palautunut normaaliksi. Olen ladannut Western Digital Data rantavahti Diagnostinen ja kun juoksin ohjelman laatikossa näytti käy ilmi, että kuljettajat ovat lukeminen, mutta heti katoaa. Vasta kun olen pois päältä kovalevy, että DLGDIAG ponnahtaa ylös ja se osoitti SMART tilan oma kovalevy on "FAIL". Kun virta minun kiintolevyn uudelleen, sama asia tapahtuu, ja tällä kertaa olen napsauttanut SMART mieltä info omalle kiintolevylle, ja se osoittaa, että ainoa virhe oli Spin Up Time. Kun yritin käyttää edelleen diagnostiikan minun kovalevy, virhe ei näy, että on liian paljon huonoja aloilla.

Miten olen olettaa vahvistaa tämän ongelman? Olen saanut tärkeitä asiakirjoja ja henkilökohtaisia asiakirjoja minun ulkoista kovalevyä enkä halunnut menettää sitä! Please help!
Attached Pikkukuvat
Western Digital WD My Book Problem-untitled.jpg  
Old 28 marraskuu 2007, 13:16
Moderator Group

Hei
  • Onko mahdollista testata tätä ajaa toisen PC missä tahansa?
  • Jos se on. sitten ensimmäinen asia, jonka haluan suositella tekee olisi liian kopioida kaiken irti ajokykyyn ja tallenna se muualla. Näin, jos jotain sattuu asema tietosi on turvallista.
  • Jos huomaat, että asema toimii sakkoa toiselle tietokoneelle, sitten on ongelma.
  • Jos se vielä ei toimi sitten asema on luultavasti vika.
Jos saat takaisin tämän tiedon sitten voin auttaa muita.

Uskon, että se voi olla ongelma itse levyssä koska virhe työkalu sanomalla, että on olemassa paljon huonoja aloilla. Mutta tämä voi olla väärä hälytys.

Jos asema ei vieläkään toimi toisessa tietokoneessa ja haluat saada asiakirjat takaisin sitten haluaisin ehdottaa ottaen sen tietojen hyödyntämistä yrityksen alusta alkaen.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 28 marraskuu 2007, 16:30
Uusi Jäsen

Kiitos vastauksesta. Valitettavasti en vain yritti yhdistää minun kiintolevyllä ystäväni kannettava tietokone, ja se on sama ongelma. Siinä tunnustetaan se on ulkoinen kiintolevy, mutta en voi käyttää sitä.

Onko ohjelman tai miten voi periä tiedot itse? Miten tämä tietojen palauttamista asia mennä noin? Miten paljon luulet minun olisi käytettävä tietojen hyödyntämistä? Muuten, koko minun kiintolevy on 250 Gt.
Old 29 marraskuu 2007, 16:00
Moderator Group

Pahoillani, että sinulla on vielä samaa ongelmaa, kun kytketty toiseen tietokoneeseen. Tämä tarkoittaa, että asema on ongelma.

Ensimmäinen asia, haluaisin kysyä on sinulla on minkäänlaista takuuta jäljellä asemaan? Se voi olla hyvä ottaa yhteyttä valmistajaan ja selvitä, mitä he voivat tehdä. Ne voi korjata sen.

Jos tämä ei ole vaihtoehto sitten voit yrittää pari asiaa.

Jos sinulla on desktop PC sitten voitaisiin toteuttaa ulkoista kovalevyä lukuun ottamatta ja ottaa kovalevy irti. Se on aivan samalla tavalla kuin normaali kovalevy sisällä pistotulpat joko IDE tai SATA. Voit liittää sen pöytäkoneen ja katso jos voit käyttää sitä sieltä. Jos se oli vielä pääsyä virheitä sitten voit käyttää ohjelmaa, joka tekee parhaansa kopioida sen toisen kiintolevyn.

Mutta mikään ei takaa, että tämä toimisi ja olisi paljon puuhailemme noin.

Jos todella haluamme, että tiedot takaisin ja joita ei ole, että tietokoneella tuntevien haluan sen tietojen hyödyntämistä paikassa. Uskon, että PC-maailmassa tehdä tämän ja ne veloittavat noin £ 100 tehdä se. Pretty jyrkkä, mutta sinun tietosi takaisin.

Jos sinulla on työpöydällä ja toiseen asemaan laittaa kaikki jutut sitten voisin auttaa sinua käyttämään apuohjelma, joka kopioi kaikki hyvää kamaa, että levy toiseen.

Huom: Olen sitä mieltä, että levyn voi antaa sinulle merkkejä siitä, että se on kuolemaisillaan. Haluan edetä varovasti sen kanssa, jos se täysin ja sitten tulee pahempi ongelma.

Huomautus 2: Jotkin muut toukokuu jnk kanssa joitakin ajatuksia ja osoittaa meille, että kaikki tietosi ovat turvassa. Se voi olla hyvä odottaa jonkin aikaa, mitä he ovat sanoneet.

Old 30 marraskuu 2007, 09:17
Uusi Jäsen

Yea, i sellainen kuin ajatus, että se paitsi mutta pelkäänpä että kun olen niin, ja mitä jos se ei vieläkään toimi? hyvin I'll yrittää ottaa sen lisäksi, ja katso, miten se menee kai ... anyways kiitos ur auttaa serverguy!
Old 7 maaliskuu 2008, 12:17
Uusi Jäsen

Hei cubyong!

Minulla on samanlainen ongelma minun WD My Book Essential.
Se vie aikaa, ennen kuin WD diagnostiikkatyökalussa tunnustaa HD.
SMART tulokset ovat hyviä, myös qick testi. Laajennetun testi osoittaa liian monta huonoa aloilla.

Oliko sinulla menestys?
Minulla on vielä takuu, mutta HD on lähes täynnä tärkeitä ja sensitiv tietoja.

Kiitos ja Ystävällisin terveisin
Old 7 maaliskuu 2008, 16:04
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by Philee View Post
Hei cubyong!

Minulla on samanlainen ongelma minun WD My Book Essential.
Se vie aikaa, ennen kuin WD diagnostiikkatyökalussa tunnustaa HD.
SMART tulokset ovat hyviä, myös qick testi. Laajennetun testi osoittaa liian monta huonoa aloilla.

Oliko sinulla menestys?
Minulla on vielä takuu, mutta HD on lähes täynnä tärkeitä ja sensitiv tietoja.

Kiitos ja Ystävällisin terveisin
Epäilen cubyong vastaa, koska hän ei ole verkossa, koska hän lähetetty että viime postitse.

Jos tiedot on sinulle tärkeää sitten Ehdotan otat sen ammattimaisen korjauksen paikka. Ne lähes varmasti voi saada tiedot takaisin.

Jos ei, niin voit kokeilla, mitä sanoin viime postitse. Mutta jos asema on vielä takuu voitte luultavasti vaatia takuun kustannukset tai jotain vastaavaa joka tapauksessa.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Problem with Western Digital kiintolevy. mralex Drives & Removable Media 0 13th Jun 2009 20:35
Tavoittamattomalta Western Digital Passport 320GB iaMbeastLi Drives & Removable Media 1 30. toukokuuta 2009 18:19
Western Digital 250GB ulkoinen kiintolevy ei toimi chilloutcolin Drives & Removable Media 10 26. Jul 2008 15:39
Western Digital tai Seagate? Compasky Drives & Removable Media 1 19th Jan 2008 19:55
250 gb Western Digital SATA HD creospace Rautatavaran Chat 6 4th Lokakuu 2006 07:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.