![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn externe harde schijf die ik heb niet gelezen nadat ik een stop hem in, ook al maakt het de gebruikelijke lezing geluid wanneer u aansluiten inch Mijn laptop detecteert een USB Mass Storage Device maar de bestanden kunnen niet worden gelezen. Na 5 minuten, de autoplay scherm verschijnt en ik zie geen woorden aangeeft dat de bestanden worden read.he bestuurder zien als H: drive, maar toen ik klikte op het hele scherm bevriest en ik moet wachten voor een ander 5 minuten voordat het venster weer normaal is. Ik downloadde het Western Digital Data badmeester Diagnostische en toen ik liep het programma, een box verschenen waaruit blijkt dat de bestuurders wordt gelezen maar onmiddellijk verdwijnt. Alleen toen ik uitgeschakeld, de harde schijf, de DLGDIAG verschijnt en toont hij de SMART-status van mijn harde schijf als "FAIL". Toen ik overgeschakeld op mijn harde schijf weer hetzelfde gebeurt, en deze keer, ik klikte op SMART oog info voor mijn harde schijf en daaruit blijkt dat de enige fout was de spin up Time. Toen ik probeerde uit te voeren verdere diagnostiek op mijn harde schijf, een fout zou zien dat er te veel slechte sectoren. Dus hoe ga ik veronderstel dat dit probleem op te lossen? Ik heb belangrijke documenten en persoonlijke documenten in mijn externe harde schijf en ik wil niet verliezen! Please help! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hallo
Ik denk dat het mogelijk een probleem met de schijf zelf, omdat de fout instrument te zeggen dat er veel slechte sectoren. Maar dit kan alleen een vals alarm. Als de drive dan nog niet werkt op een andere computer en u echt wilt krijgen van de documenten terug dan zou ik willen voorstellen rekening met een data recovery bedrijf vanaf het begin.
|
| |||
| |||
| Bedankt voor uw antwoord. Helaas, ik probeerde het aansluiten van mijn harde schijf naar mijn vriend, de laptop en het heeft hetzelfde probleem. Hij erkent het als een externe harde schijf maar ik kan niet openen. ![]() Is er een programma of de manier waarop ik kan herstellen van de gegevens door mijzelf? Dus hoe deze data recovery ding gaan over? Hoeveel denk je dat ik zou moeten besteden aan data recovery? By the way, de grootte van mijn harde schijf is 250GB. |
|
| |||
| |||
| Jammer om te horen dat je nog steeds hetzelfde probleem wanneer aangesloten op een andere computer. Dat betekent dat de drive is het probleem. Eerste wat ik vraag is heb je enige vorm van garantie links op het station? Het kan de moeite waard zijn om contact op te nemen met de fabrikant om te zien wat ze kan doen. Zij kunnen repareren. Als dat geen optie is dan je zou kunnen proberen een paar dingen. Als u over een desktop pc dan kan de externe harde schijf uit elkaar en neemt de harde schijf van te maken. Het zal net als een normale harde schijf in die stekkers in een van beide door IDE of SATA. Je zou kunnen aansluiten op een desktop en kijk of je zou kunnen openen vanaf daar. Als het nog steeds de toegang fouten dan kunt u gebruik maken van een programma dat zal haar best doen om te kopiëren naar een andere harde schijf. Maar er is geen garantie dat dit zou moeten werken en het zou een hoop gehannes rond. Als je echt wilt dat de gegevens terug en zijn niet die computer kenner zou ik meenemen naar een data recovery plaats. Ik denk dat de PC wereld doen en ze kosten ongeveer £ 100 to do it. Pretty steil, maar heeft u uw gegevens terug. Als u een computer en een andere schijf om al uw spullen op was, kon ik je helpen om een hulpprogramma dat kopieert alle goede dingen van de schijf naar een andere. Opmerking: Ik denk dat uw drive kan worden waardoor u tekenen die erop wijzen dat hij stervende is. Ik zou voorzichtig zijn met het in dit geval volledig gaat en vervolgens wordt u in de problemen nog erger. Noot 2: Sommige een anders kan klokkenspel met een aantal ideeën en tonen ons dat al uw data veilig is. Het kan de moeite waard zijn om een tijdje wachten om te zien wat ze te zeggen hebben.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| yea, i soort, zoals de idee van het nemen van het uit elkaar, maar ik ben bang dat als ik dat doen en wat als het nog steeds niet werkt? en ik zal proberen om het uit elkaar en zie hoe het gaat denk ik ... Anyways thanks for ur help serverguy! |
|
| |||
| |||
| Hallo cubyong! Ik heb een soortgelijk probleem met mijn WD My Book Essential. Het duurt een tijd totdat de WD diagnostische tool herkent de HD. SMART resultaten zijn goed, ook de qick test. De uitgebreide test blijkt te veel slechte sectoren. Heeft u een succes? Ik heb nog garantie, maar de HD is bijna vol met belangrijke en sensitiv gegevens. Bedankt en vriendelijke groeten |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Als de gegevens is belangrijk om je dan stel ik voor je meenemen naar een professionele reparatie plaats. Ze zullen vrijwel zeker in staat om de gegevens terug. Zo niet, dan kun je proberen wat ik in mijn laatste bericht. Maar als het station is nog onder garantie kunt u waarschijnlijk aanspraak maken op de garantie kosten of iets dergelijks in ieder geval.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Probleem met Western Digital Harde schijf. | mralex | Drives & Removable Media | 0 | 13 jun 2009 20:35 |
| Reageert Western Digital Passport 320GB | iaMbeastLi | Drives & Removable Media | 1 | 30 mei 2009 18:19 |
| Western Digital 250GB externe harde schijf werkt niet | chilloutcolin | Drives & Removable Media | 10 | 26 jul 2008 15:39 |
| Western Digital of Seagate? | Compasky | Drives & Removable Media | 1 | 19 Jan 2008 19:55 |
| Western Digital 250 GB SATA HD | creospace | Algemeen Hardware Chat | 6 | 4 okt 2006 07:08 |
| Thread Tools | |
| |