![]() |
|
| |||
| |||
| Min ekstern harddisk som jeg har ikke lest etter at jeg plugget den i selv om det er vanlig å lese lyd når u plugg den inn Min laptop oppdager en USB-masselagringsenhet MEN, filene kan ikke leses. Etter 5 minutter, autoavspilling skjermen kommer opp og jeg ser ikke noe ord som indikerer at filene blir read.he driver vises som H: stasjon, men når jeg klikket på den, hele vinduet fryser og jeg må vente til en annen 5 minutter før vinduet tilbake til normal. Jeg lastet ned Western Digital Data Lifeguard Diagnostic og når jeg kjørte programmet, en boks syntes om at driverne blir lest men straks forsvinner. Bare når jeg slått av harddisken, den DLGDIAG sprette opp og det viste SMART status for harddisken som "Fail". Når jeg slår på harddisken igjen, det samme skjer, og denne gangen, jeg klikket på SMART se info på min harddisk, og den viser at den eneste feilen var Spin Up Time. Da jeg prøvde å kjøre videre diagnostikk på min harddisk, en feil skulle vise seg at det er for mange dårlige sektorer. Så hvordan kan jeg anta at for å løse dette problemet? Jeg har fått viktige dokumenter og personlige dokumenter i min ekstern harddisk og jeg ønsker ikke å miste den! Vennligst hjelp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hallo
Jeg tror at det kan være et problem med harddisken seg på grunn av feil verktøyet si at det er mange skadede sektorer. Men dette kan være en falsk alarm. Hvis stasjonen er fortsatt ikke fungerer på en annen datamaskin, og du virkelig ønsker å få dokumenter tilbake så ville jeg foreslå å ta det på en data-utvinning firmaet fra begynnelsen.
|
| |||
| |||
| Takk for svar. Dessverre har jeg bare prøvd å koble harddisken til vennen min bærbare datamaskin og den har det samme problemet. Den anerkjenner den som en ekstern harddisk, men jeg får ikke tilgang til den. ![]() Er det noe program eller hvordan jeg kan gjenopprette data etter meg? Så hvordan virker dette Data Recovery ting går om? Hvor mye tror du jeg trenger å bruke på data utvinning? For øvrig, størrelsen på harddisken er 250 GB. |
|
| |||
| |||
| Beklager at du fortsatt har det samme problemet når koblet til en annen datamaskin. Det betyr at stasjonen er problemet. Første jeg ber er Har dere noen form for garanti igjen på stasjonen? Det kan være verdt å kontakte produsenten for å finne ut hva de kan gjøre. De kan være i stand til å reparere det. Hvis det ikke er et alternativ så kan du prøve et par ting. Hvis du har en stasjonær PC så du kan ta ekstern harddisk fra hverandre og ta harddisken ut av det. Det vil være akkurat som en vanlig harddisk inni som settes i enten ved IDE eller SATA. Du kan koble den til en stasjonær og se om du kunne få tilgang til det fra der. Hvis det fortsatt hadde tilgang feil så kan du bruke et program som vil gjøre sitt beste for å kopiere den til en annen harddisk. Men det er ingen garanti for at dette ville fungere, og det ville være mye fiddling rundt. Hvis du virkelig vil dataene tilbake og er ikke at datamaskinen kjenner jeg ville ta det på en data-utvinning sted. Jeg tror at PC World gjøre dette, og de belaster om £ 100 for å gjøre det. Ganske bratt, men du har dine data tilbake. Hvis du har en stasjonær og en stasjon for å sette alle ting på så jeg kan hjelpe deg å bruke et verktøy som vil kopiere alle gode ting på disken til en annen. Merk: Jeg mener at stasjonen kan gi deg tegn på at det er døende. Jeg vil slitebane nøye med i tilfelle det helt går og du vil være i verre trøbbel. Merknad 2: Noen andre mai kiming på med noen ideer og viser oss at alle dataene dine er trygge. Det kan være verdt å vente en stund for å se hva de har å si.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Det stemmer, jeg slags liker tanken på å ta den fra hverandre, men jeg er redd for at når jeg gjør dette og hva hvis det fortsatt ikke fungerer? tillegg vil jeg prøve å ta den fra hverandre og se hvordan det går jeg ... anyways takk for ur hjelpe serverguy! |
|
| |||
| |||
| Hei cubyong! Jeg har et lignende problem med min WD My Book Essential. Det tar tid før WD verktøyet gjenkjenner HD. SMART resultatene er gode, også qick test. Den utvidede testen viser for mange skadede sektorer. Hadde du noen suksess? Jeg har fremdeles garanti, men HD er nesten full med viktig og sensitiv data. Takk og Vennlig hilsen |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Hvis data er viktig for deg så foreslår jeg at du tar det til en profesjonell reparasjon sted. De vil ganske sikkert kunne få dataene tilbake. Hvis ikke, så du kan prøve det jeg sa i mitt forrige innlegg. Men hvis stasjonen er fortsatt under garantien kan du trolig kreve garantien kostnader eller noe lignende uansett.
__________________ serverguy |