![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ønsker at finde det billigste sted. Jeg er lige ved store mærker som PC World . Jeg vil bare det at tage en sikkerhedskopi af harddisken og slette alle programmer i dont brug. Jeg er bange jeg slette det forkerte en det er derfor, jeg ønsker at sikkerhedskopiere den. Jeg vil også gerne nogle, der ikke er så store og tunge. hvad ville du anbefale, og hvor;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Big mærker som PC World ..? De er ikke et mærke de er en detailhandler af mærker.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| Ekstern harddisk | thwapy | Drives & flytbare medier | 1 | 27th Dec 2007 11:42 |
| Ekstern harddisk Problem | golfer1 | Drives & flytbare medier | 4 | 7 august 2007 11:39 |
| Ekstern harddisk ikke anerkendes af PC | Kim | Drives & flytbare medier | 16 | 17 juli 2007 04:00 |
| Best ekstern harddisk | thwapy | Drives & flytbare medier | 3 | 19. jun 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |