![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben op zoek naar de goedkoopste plek. ik weet alleen grote merken zoals PC World . Ik wil gewoon naar een back-up van de harde schijf en verwijder alle programma's i dont gebruik. Ik ben bang verwijder ik een verkeerd Daarom wil ik een back-up. Ik wil ook wat dat is niet zo groot en zwaar. wat zou je adviseren en waar;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Grote merken zoals PC World ..? Ze zijn niet een merk ze een wederverkoper van merken.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | De 3 maart 2009 06:46 |
| Externe Hard Drive | thwapy | Drives & Removable Media | 1 | 27 dec 2007 11:42 |
| Externe Hard Drive Probleem | golfer1 | Drives & Removable Media | 4 | De 7 augustus 2007 11:39 |
| Externe harde schijf niet herkend door pc | Germ | Drives & Removable Media | 16 | De 17 juli 2007 04:00 |
| Best External Hard Drive | thwapy | Drives & Removable Media | 3 | 19 jun 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |