![]() |
|
| |||
| |||
| Jag vill hitta den billigaste rum. Jag bara vet att stora märken såsom st Världen . Jag vill bara ha det till att säkerhetskopiera hårddisken och ta bort alla program jag dont användning. Jag är rädd jag bort fel som är anledningen till att jag vill tillbaka det. Jag vill också ha en del som inte är så stor och tung. vad skulle du rekommendera och där;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stora märken såsom PC världen ..? De är inte ett varumärke är en återförsäljare av märken.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Överföra data från interna hårddisken till extern hårddisk. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Extern hårddisk | thwapy | Drives & Removable Media | 1 | 27 december 2007 11:42 |
| Extern hårddisk problem | golfer1 | Drives & Removable Media | 4 | 7 august 2007 11:39 |
| Extern hårddisk som inte har erkänts av PC | Groddar | Drives & Removable Media | 16 | 17 juli 2007 04:00 |
| Best Extern hårddisk | thwapy | Drives & Removable Media | 3 | 19 juni 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |