mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Hvorfor kan jeg ikke få adgang til data på min harddisk?

Reply

Thread Tools
Old 31 januar 2008, 21:19
Ny Medlem Gruppen

Default Hvorfor kan jeg ikke få adgang til data på min harddisk?

Min gamle computer døde for et par dage siden-Jeg har det meste af mit arbejde fra der er gemt på disken, men ikke havde bakket op noget for nylig, og jeg ville virkelig elske at redde nogle af mine ting (dvs. billeder, porteføljeinvesteringer, arkiverede e-mails)

Så jeg trukket ud harddisk (ja, sikkert med en anti-statisk håndled rem), placerede det i en ekstern harddisk Kabinet sluttet, at i min nyere computer.

Det installeret korrekt.
I computerens mappe, jeg kan se det eksterne drev er mærket som FACTORY_IMAGE (D:) med 8,83 GB data på det (hvilket jeg går ud fra er nøjagtig, hvad jeg skulle have den dér).

Når jeg klikker på, at det giver mig D: / nyttiggørelse, men jeg kommer ind, og det viser mig her:
"Recovery Partition
Advarsel!
Dette område af din harddisk
eller partition) indeholder filer brugt
til din PC Recovery.
Du skal ikke slette eller ændre disse filer.
Enhver ændring af denne partition kunne
forhindre enhver inddrivelse senere. "

Hvordan får jeg adgang til mine filer?
Var min harddisk beskadiget i døden for min computer? Enheden manager siger, at min eksterne harddisk virker korrekt.
Vil det gøre en forskel, at min gamle computer var Windows XP og min nye computer, er Windows Vista?
Im tænker Jeg mangler noget, nogen forslag eller retninger ville være meget værdsat!

På forhånd tak,

J
Old 31 januar 2008, 23:09
Donor-Gruppen

Det er inddrivelse partition på disken, ikke dine filer.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 31 januar 2008, 23:50
Ny Medlem Gruppen

... så hvordan ville jeg til mine filer i den eksterne harddisk?

eller faktisk hvorfor doesnt at ekstern harddisk dukke op? Jeg dobbelttjekket for at sikre, at alt er tilsluttet korrekt ...

Hvad skal jeg mangler?
Old 31 januar 2008, 23:53
Donor-Gruppen

Du kan muligvis komme på det ved at se på det med en partition utility såsom PartitionMagic, men hvis det ikke vises på alle de data, er sandsynligvis tabt.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hard Drive Data Removal, som Kabinet? oliesminis Drives & flytbare medier 2 23 august 2009 14:54
Harddisk nægter at give op data ... Loganair Drives & flytbare medier 1 3 juni 2009 14:41
Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. XPC465 Drives & flytbare medier 1 3 marts 2009 06:46
Problem med at hente data fra en harddisk jezza Drives & flytbare medier 2 16 august 2008 12:20
Hjælp at hente data fra den gamle harddisk sls2k8 Drives & flytbare medier 16 29 februar 2008 08:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.