vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Miksi en voi käyttää tietoja minun kovalevy?

Reply

Thread Tools
Old 31 tammikuu 2008, 21:19
Uusi Jäsen

Default Miksi en voi käyttää tietoja minun kovalevy?

Vanhat tietokone kuoli pari päivää sitten-Minulla suurin osa työtäni sieltä tallennettu levylle, mutta ei ollut tukena mitään viime aikoina, ja haluan todella ihanaa Pelastuspakkausten joitakin minun kamaa (esim. kuvia, Salkuton arkistoidun sähköpostit)

Siksi olen vetänyt pois kiintolevy (kyllä, turvallisesti, jolla on anti-static rannehihnan), saattaa se ulkoiselle kovalevylle Kotelointiratkaisut syötimme sen osaksi minun uudempi tietokone.

Se on asennettu onnistuneesti.
Kun tietokone-kansiossa, voin nähdä ulkoisen aseman merkintä FACTORY_IMAGE (D:) ja 8,83 gigatavua tietoa siitä (josta olen olettaen ovat oikeita, mitä minun olisi pitänyt siellä).

Kun klikkaa, että se antaa minulle D: / TAKAISINPERINTÄ, mutta minun mennä, ja se osoittaa minulle tämän:
"Recovery Partition
Varoitus!
Tämä alue kovalevyn
tai väliseinäjärjestelmiä) sisältää tiedostot, joita käytetään
sinun PC Recovery.
Älä poista tai muuttaa näitä tiedostoja.
Kaikki muutokset tämä osio voi
estä hyödyntämistä myöhemmin. "

Miten käytän tiedostot?
Oli minun kovalevy vaurioitunut kuoleman minun tietokone? Laite johtaja sanoo, että minun ulkoinen kovalevy toimii kunnolla.
Voiko se vaikuttaa, että vanha tietokone oli Windows XP ja uusi tietokone on Windows Vista?
Im ajattelu Olen puuttuu jotain-ehdotuksia tai suuntiin olisi greatly appreciated!

Kiitos jo etukäteen,

J
Old 31 tammikuu 2008, 23:09
Rahoittajien ryhmän

Tämä on hyödyntämis osio asemaan, ei tiedostot.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 31 tammikuu 2008, 23:50
Uusi Jäsen

... sitten miten saan minun tiedostot ulkoinen kiintolevy?

tai oikeastaan, miksi doesnt että ulkoinen kovalevy näy? i kaksinkertainen tarkastetaan ja varmisti, että kaikki on liitetty oikein ...

Mitä puuttuu?
Old 31 tammikuu 2008, 23:53
Rahoittajien ryhmän

Voit ehkä saada sitä tarkastelemalla sen osion apuohjelma kuten PartitionMagic, mutta jos se ei näy lainkaan tietoja on luultavasti katkennut.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.