![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vanhat tietokone kuoli pari päivää sitten-Minulla suurin osa työtäni sieltä tallennettu levylle, mutta ei ollut tukena mitään viime aikoina, ja haluan todella ihanaa Pelastuspakkausten joitakin minun kamaa (esim. kuvia, Salkuton arkistoidun sähköpostit) Siksi olen vetänyt pois kiintolevy (kyllä, turvallisesti, jolla on anti-static rannehihnan), saattaa se ulkoiselle kovalevylle Kotelointiratkaisut syötimme sen osaksi minun uudempi tietokone. Se on asennettu onnistuneesti. Kun tietokone-kansiossa, voin nähdä ulkoisen aseman merkintä FACTORY_IMAGE (D:) ja 8,83 gigatavua tietoa siitä (josta olen olettaen ovat oikeita, mitä minun olisi pitänyt siellä). Kun klikkaa, että se antaa minulle D: / TAKAISINPERINTÄ, mutta minun mennä, ja se osoittaa minulle tämän: "Recovery Partition Varoitus! Tämä alue kovalevyn tai väliseinäjärjestelmiä) sisältää tiedostot, joita käytetään sinun PC Recovery. Älä poista tai muuttaa näitä tiedostoja. Kaikki muutokset tämä osio voi estä hyödyntämistä myöhemmin. " Miten käytän tiedostot? Oli minun kovalevy vaurioitunut kuoleman minun tietokone? Laite johtaja sanoo, että minun ulkoinen kovalevy toimii kunnolla. Voiko se vaikuttaa, että vanha tietokone oli Windows XP ja uusi tietokone on Windows Vista? Im ajattelu Olen puuttuu jotain-ehdotuksia tai suuntiin olisi greatly appreciated! Kiitos jo etukäteen, J |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä on hyödyntämis osio asemaan, ei tiedostot.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ... sitten miten saan minun tiedostot ulkoinen kiintolevy? tai oikeastaan, miksi doesnt että ulkoinen kovalevy näy? i kaksinkertainen tarkastetaan ja varmisti, että kaikki on liitetty oikein ... Mitä puuttuu? |
|
| |||
| |||
| Voit ehkä saada sitä tarkastelemalla sen osion apuohjelma kuten PartitionMagic, mutta jos se ei näy lainkaan tietoja on luultavasti katkennut.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |