mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Hvorfor kan jeg ikke tilgang til dataene på harddisken?

Reply

Thread Tools
Old 31st 2008 jan 21:19
New Member Group

Default Hvorfor kan jeg ikke tilgang til dataene på harddisken?

Min gamle datamaskinen døde et par dager siden jeg har mesteparten av arbeidet mitt derfra lagret på platen, men hadde ikke sikkerhetskopiert noe nylig og jeg ville virkelig elske å berge noen av mine ting (ie. bilder porteføljen arkiverte e-post)

Så jeg trakk ut harddrive (ja, sikkert med en anti-statisk armbånd), plasseres den i en ekstern harddisk Vedlegg plugget den inn i min nye datamaskin.

Det installert.
I datamaskinen mappe, jeg kan se ekstern disk merket som FACTORY_IMAGE (D:) med 8,83 GB med data på den (som jeg antar er nøyaktig hva jeg skal ha på det).

Når jeg klikker på at det gir meg D: / utvinning, men jeg går inn i dette og det viser meg denne:
"Recovery Partisjon
Advarsel!
Dette området av harddisken din
eller partisjonen) inneholder filer som brukes
for PC Recovery.
Ikke slett eller endre disse filene.
Endringer denne partisjon kunne
forhindre utvinning senere. "

Hvordan får jeg tilgang til filer?
Var min harddisk skadet i dødsfallet av datamaskinen? Enhetsbehandling sier at mine ekstern harddisk fungerer.
Vil det gjøre en forskjell at min gamle datamaskinen var Windows XP og min nye datamaskin er Windows Vista?
Im tenker jeg mangler noe-forslag eller retninger ville være verdsatt!

På forhånd takk,

J
Old 31st 2008 jan 23:09
Donor Group

Det er den utvinning partisjon på stasjonen, ikke filene dine.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 31st 2008 jan 23:50
New Member Group

... og hvordan ville jeg komme til mine filer på ekstern harddrive?

eller egentlig hvorfor ikke som ekstern harddisk vises? Jeg dobbelt sjekket for å kontrollere at alt er koblet riktig ...

Hva er det jeg mangler?
Old 31st 2008 jan 23:53
Donor Group

Det kan være mulig å få til ved å se på den med en partisjon verktøy som for eksempel PartitionMagic, men hvis det ikke vises på alle dataene er sannsynligvis tapt.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.