vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Windows XP ei käynnisty, ei edes vikasietotilassa - Kovalevy vika

Reply

Thread Tools
Old 1. Sep 2008, 05:43
Rahoittajien ryhmän

Default Windows XP ei käynnisty, ei edes vikasietotilassa - Kovalevy vika

Dear All,

(Ensinnäkin, sallikaa minun pyytää anteeksi siitä, että hän on vielä tietämätön "Keskimääräinen Joe", joka ei ole koskaan osallistuneet mihinkään joka tech foorumi elämässäni, mutta hän tulee tänne itkua apuun, kun jokin menee pahasti vikaan - Olen vannonut, että aion lahjoittaa tämän foorumi, jos joku pystyy auttamaan!)

(Haluaisin myös korostaa, että vaikka minulla on yleinen käsitys siitä, mitä tapahtuu ja seuraa ohjeita kohtuullisen hyvin, en ole suuri erityisesti terminologia.)

Ennakkoratkaisupyynnön Olen käyttämällä Dell Dimension 9200 ostettu tasan kaksi vuotta sitten.

Pohjimmiltaan XP ei käynnisty, selkeällä ja yksinkertainen - ei edes missään turvallista liikennemuotojen tai "Last Known Good Configuration".

Ensimmäinen satamassa oli Dell Diagnostics-CD, joka tuli my system - Yritin käyttämällä ongelma puu löytää tietyn testin minun ongelma. Päädyin käynnissä testit "Can't Boot OS".

Kaikki näytti sakkoa, kunnes se pääsi testejä varten SATA-kiintolevy. Luottamusta Test läpi ok, mutta kun follwing testin tapahtuu:

SATA-levy. S / N = S09QJIML911082 - Device Quick Check

Testaus jäädytti, ja olen havainnut, että follwing viesti:

Vakava virhe TNT. 10049: Out of pino puskurit, CS: EIP ovat virhe arvot:
Virhe tapahtui reaalitilan, lukuun / keskeytä numero 0071h
Err arvot = 0000D100h 000003F9h
Komento tai tiedostonimi ei tunnisteta
F: \ DIAGS \ DIM32 \ A1276>

Nyt tietenkin se tarkoittaa, että on kysymys minun kovalevy - jotain korruptoitunut tai vahingoittunut. Kuitenkin pala mielessä myös juoksi Express Test että testit tärkein osa koko järjestelmän.
Uudelleen, kun se saavutti SATA testit, koin seuraavasti:

Virhekoodi 0F00: 065D
Msg: IDE-laite ei onnistunut. Itselaukaisimen testi epäonnistui luetut osa testiä.

(Tiedän, että tämä CD on nyt kaksi vuotta vanhentunut, joten myös ladata uusimman Diagnostiikka tiedosto minun malli Dell tuki verkkosivuilla ja palanut se DVD kuitenkin, että DVD ei näytä toimivan, kun olen yrittänyt käynnistää my system siitä.)

OK - Toivon, että en ole kyllästynyt kenenkään kanssa kaiken, mutta tämä on se osa missä olen etsit jotain neuvoja. Tiedän nyt odottaa jonkin verran tietoja korruptio (ja siten, tietojen menetys), mutta haluamme tietää, mitä voin tehdä vähäisiksi ja mahdollisesti korjata ongelman. Olen valmis menemään etäisyys kuin antaa periksi ja vain korvata minun kiintolevylle.

Onko kukaan suositella Ultimate Boot CD for Windows? (http://www.ubcd4win.com) Tai mitään hyvää käyttäjäystävällinen työmenetelmiin noin ongelmia, kuten tämä ja yrittänyt periä vahingoittumattomina tietoja?

Olen myös toivonut, että jotkut minun tiedot pysyvät ennallaan, koska minun osiot (kaikki Windowsin ja järjestelmän tiedostot on C: ja useimmat minun tiedostot tallennetaan D:

Mitään neuvoja tai apua olisi arvostettu kuin sanat ...
Old 1. Sep 2008, 05:59
Administrator Group

Kun kovalevyt eivät ole ainoa vaihtoehto on lähettää ne yhteensopivaan lab korjattavaksi.

Jos asema on havaittu voit kokeilla ohjelmiston korjauksista, mutta jos se ei näy BIOS tai Windows ohjelmistot kaikenlaisia vahvistaa laitteisto vika.

EG: http://www.datatrack-labs.co.uk/

Maksuton, toimitus-ja lainaus. Odottaa maksaa £ 150 - £ 500 riippuen osien neeeded jne.

En ole sidoksissa tämä yritys, mutta eivät käytä niitä minun asiakkaille.

Tai vain saada uuteen asemaan ja käynnistä uudelleen.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 1. Sep 2008, 06:25
Rahoittajien ryhmän

Hi Dave,

Kiitos paljon ajastasi lukea ja vastata minun ongelmani.

Sorry, olisi pitänyt mainita - se ei näytä minun bios, ja kuten edellä mainittiin, taudinmäärityksen "luottamus test" kulkee ok, joten se tietää, se on olemassa (joka luulisin on hyvä uutinen ...). Siksi toivon Voisin lajitella jotain itselleni.

Olen lukenut siitä, miten voit palauttaa tietoja käyttämällä ohjelmistoa, joka liittyy johdonmukaisuuden tarkkailun, ja ihmettelevät, jos joku voi antaa minulle mitään pätevää tietoa tämän (jos se on todellakin paras keino mennä alas ...)

Kiitos jälleen.
Old 1. Sep 2008, 06:31
Administrator Group

Hyvä alku, seuraava asia on poistaa ajokykyyn ja kytke se toimii koneen, suorita sitten Windows virhe tarkkailun sitä.

Tai jos sinulla on vain yksi kone, saat uuden aseman, asenna Windows lisää sitten vanha asema ja virheiden tarkastus.

Joka tapauksessa joudut uuteen asemaan kuin käyttämällä vanhoja, joka on jo osoittanut vika Windows vain vahingoittaa sitä enemmän.
Old 1. Sep 2008, 06:50
Rahoittajien ryhmän

Hmmm .... Olin ajatellut tätä (minulla on kuitenkin toinen tietokone voin testata tämän), mutta oli huolissaan yhteensopivuutta koskevat kysymykset - miten toiseen tietokoneeseen "majoittaa" korruptoitunut kovalevyn ohella alkuperäinen terve yksi, jolla on kaksi erillistä asennukset Windows työpäivän rinnakkain?

Kiitos jatkuvasta tuesta.
Old 1. Sep 2008, 06:52
Administrator Group

Kyllä, jos asema on terve ja asennettu oikein, joka perustettiin vuonna BIOS etc se toimii hyvin.

Ottaa korruption ja toisen Windows asentaa, ei ole merkitystä, se vain näy Oma Tietokone toisen asemaan.

Sitten oikeus osoita sitä, kiinteistön, virheiden tarkkailun, varmista korjata tiedostojärjestelmän virheet on valittu, sitten GO.
Old 1. Sep 2008, 06:57
Rahoittajien ryhmän

Voisit kokeilla poistamalla asema, varustamiseen uusi ja asentaa XP: ssä.

Sitten joko lisätä nykyisen aseman, joka varaosia SATA satamaan tai laita se ulkoinen USB-kotelo ja katso jos voit hakea mitään siitä. Tarvitset uuden ajaa joka tapauksessa, joten ei ole mitään menetettävää yrittämällä.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 1. Sep 2008, 06:59
Rahoittajien ryhmän

Joten, että vioittuneet tiedostot, jotka ovat estää XP: n käynnistämistä tällä hetkellä ei asia, koska ne tarjoavat terveellisen kovalevy tästä toisesta tietokoneesta. Sitten voi käyttää kaikkia vahingoittumattoman kuvaa korruptoituneen ajaa pelkästään Resurssienhallinnassa kuten tavallista? (sekä suorittaa virheen tarkistaa).

(anteeksi terminologiaa ...)
Old 1. Sep 2008, 07:06
Administrator Group

Oikein, että on teoria, ja se on yleensä näin.

Olet Windows pois tervettä ajaa niin mitään ongelmia tai lahjonnan toinen slave-asema ei ole merkitystä.

Kuitenkin vain siksi, että asema näkyy BIOS ei tarkoita että se näkyy Windowsissa, vaikka se näyttää Windows se voi vielä kaatua, kun yrität käyttää sitä ja saada tietoja.

Tämä on syytä ammuttu, mutta eivät sinut toivoo ylös, teen tämän kaiken aikaa ja yleensä asema, joka toistaa jopa on kuollut ajaa.
Old 1. Sep 2008, 07:08
Rahoittajien ryhmän

pahoillani Dave En näe postitse ennen .....
@ Poliittinen ... sivuuttaa minun post
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Windows 95 Scan Disk ja vikasietotilan Kysymys ProudTiger02 Windows-käyttöjärjestelmät 2 17. toukokuuta 2009 10:53
Miten käynnisty vikasietotilassa? Patrick F Windows-käyttöjärjestelmät 1 3. Hei 2008 07:16
Vikasietotilassa ulos päätöslauselma erilaisia, mutta normaalissa tilassa on hyvä ... Count Jackula Windows-käyttöjärjestelmät 5 25th Mar 2008 11:18
Dual Boot ja Safe Mode phil66 Windows-käyttöjärjestelmät 3 24th Jan 2008 03:38
Käynnistetään Windows vikasietotilassa philipbatten Off Topic Discussion 1 1. marraskuu 2007 03:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.