![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Dear All, (Ten eerste, ik wil mij verontschuldigen voor de zoveelste onwetend "Average Joe", die nog nooit iets heeft bijgedragen aan een tech-forum in mijn leven, maar komt hier schreeuwt om hulp als er iets ernstig mis - Ik heb gezworen dat ik zal schenken aan deze forum als iemand kan helpen met succes!) (Ik wil ook benadrukken dat, hoewel ik een algemeen begrip hebben van wat er gebeurt en kan volgen instructies redelijk goed, ik ben niet geweldig met name terminologie.) Voor referentie, Ik gebruik een Dell Dimension 9200 gekocht precies twee jaar geleden. In principe zal XP niet meer opstarten, effen en eenvoudig - ook niet in een van de veilige modes of in "laatst bekende goede configuratie". Mijn eerste aanloophaven is de Dell Diagnostics cd die bij mijn systeem - Ik heb het geprobeerd met behulp van het probleem boom te sporen een speciale test voor mijn probleem. Uiteindelijk heb ik tests voor "Kan niet opstarten van de OS." Alles leek goed totdat hij bij de tests voor de SATA harde schijf. Het vertrouwen Test geslaagd ok, maar wanneer de volgenden test plaatsvond: SATA schijf. S / N = S09QJIML911082 - Apparaat Quick Check Het testen bevroor, en ik tegenkwam het volgende bericht: Fatal Error TNT. 10049: out van stapel buffers, CS: EIP zijn fout waarden: Er is een fout opgetreden in real-modus, uitzondering / onderbreken aantal 0071h Err waarden = 0000D100h 000003F9h Commando of bestandsnaam niet herkend Commando of bestandsnaam niet herkend Commando of bestandsnaam niet herkend Commando of bestandsnaam niet herkend Commando of bestandsnaam niet herkend Commando of bestandsnaam niet herkend Commando of bestandsnaam niet herkend Commando of bestandsnaam niet herkend Commando of bestandsnaam niet herkend Commando of bestandsnaam niet herkend Commando of bestandsnaam niet herkend Commando of bestandsnaam niet herkend F: \ DIAGS \ DIM32 \ A1276> Nu, uiteraard betekent dit dat er een probleem met mijn harde schijf - iets corrupt of beschadigd. Echter, voor stuk van de geest, ook ik liep de Express Test dat proeven de meest cruciale onderdelen van het gehele systeem. Nogmaals, als het bereiken van de SATA-tests, ik heb de volgende tekst: Foutcode 0F00: 065D Msg: IDE apparaat mislukt. De self-test mislukt het gelezen gedeelte van de test. (Ik weet dat deze cd is nu twee jaar niet meer van deze tijd, dus ik ook gedownload de laatste Diagnostics bestand voor mijn model van de Dell support website en gebrand op een DVD, maar die DVD lijkt niet te werken toen ik probeerde op te starten mijn systeem uit.) OK - ik hoop dat ik nog niet verveeld iemand met alles wat, maar dit is het gedeelte waar ik ben op zoek naar wat advies. Ik weet nu te verwachten dat sommige niveau van corruptie (en dus het verlies van gegevens), maar willen weten wat ik kan doen om dit potentieel en het probleem te verhelpen. Ik ben bereid om de afstand in plaats van geven en vervang gewoon mijn harde schijf. Is er iemand aanbevelen de Ultimate Boot CD for Windows? (http://www.ubcd4win.com) Of zelfs een goede gebruiksvriendelijke methoden van werken rond problemen zoals dit en probeerde terug te vorderen ongedeerd gegevens? Ik ben ook de hoop dat een aantal van mijn gegevens blijft onaangetast omdat mijn partities (met alle Windows-en systeem-bestanden worden op C: en de meeste van mijn bestanden opgeslagen gegevens op D: Elk advies of hulp zou worden gewaardeerd dan woorden ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bij de harde schijven niet de enige optie is te sturen naar een laboratorium gestuurd voor reparatie.
Als het station wordt ontdekt, kun je proberen de software reparaties aan, maar als het niet laten zien in je BIOS of in Windows geen software van welke aard, stelt een hardware fout. EG: http://www.datatrack-labs.co.uk/ Gratis inzameling, de levering en het citaat. Verwachten te betalen £ 150 - £ 500, afhankelijk van onderdelen neeeded enz. Ik ben niet aangesloten bij dit bedrijf, maar doen ze gebruiken voor mijn klanten. Of je krijgt een nieuw station en begin opnieuw. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hi Dave, Thanks so much voor de tijd heeft om te lezen en te reageren op mijn probleem. Sorry, moet gezegd - hij laat zien in mijn bios, en zoals gezegd, de diagnostische "confidence test" loopt goed, zodat het weet is het er (wat ik denk dat is goed nieuws ...). Dat is waarom ik hoop dat ik mezelf iets zou kunnen sorteren. Ik heb gelezen over het herstellen van gegevens met behulp van software dat betreft consistentie te controleren, en vroeg me af of iemand kan geven me een geldig info over deze (als dat inderdaad de beste route te gaan ...) Nogmaals bedankt. |
|
| |||
| |||
| Goed begin volgend punt is het verwijderen van het station en steek de stekker in een werkende machine, dan is Windows fout controle er op. Of als u slechts een machine, krijgen een nieuwe schijf, de installatie van Windows voeg dan de oude schijf en fout controle. In beide gevallen moet u een nieuwe schijf te gebruiken als die van de oude die al gebleken schuld Windows alleen beschadigen meer. |
|
| |||
| |||
| Hmmm .... Ik had gedacht dit te doen (ik heb wel een andere computer kan ik dit testen op), maar is bezorgd over de compatibiliteit kwesties - hoe zal een andere computer "geschikt voor" een corrupte harde schijf naast haar oorspronkelijke een gezonde, met twee aparte installaties van Windows werkt naast elkaar? Bedankt voor de verdere ondersteuning. |
|
| |||
| |||
| Ja, als de drive is gezond en uitgerust correct ingesteld in het BIOS etc zal prima werken. Na de corruptie en een ander Windows installeren is niet relevant, het zal alleen worden weergegeven in Deze computer als tweede schijf. U klik dan rechts op het onroerend goed is, fouten te controleren, moet u ervoor zorgen fix bestandssysteem fouten wordt gecontroleerd, dan GO. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je zou kunnen proberen het verwijderen van het station, de montage van een nieuwe en een herinstallatie van XP.
Dan voegt u de huidige streven naar een reserve SATA-poort of in een externe USB behuizing en kijk of u kunt ophalen niets van dat. U moet een nieuw station toch, dus je hebt niets te verliezen door te proberen. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Dus in wezen de beschadigde bestanden die verhinderen XP opstarten op het moment niet uit, want zij zullen worden verstrekt door de gezonde harde schijf op de tweede computer. Dan zal ik in staat om toegang te krijgen tot alle intact corrupte bestanden op de schijf gewoon via Windows Explorer als per normaal? (evenals het uitvoeren van een fout controleren). (vergeef mijn terminologie ...) |
|
| |||
| |||
| Kloppen, dat is de theorie en is normaal gesproken het geval is. U Windows start een gezonde drive, zodat eventuele problemen of corruptie op de tweede schijf slave zijn irrelevant. Echter, alleen omdat het station wordt weergegeven in het BIOS, wil niet zeggen dat blijkt in Windows, zelfs als het blijkt in Windows kan het nog steeds vastloopt wanneer u probeert te openen en ontvang de gegevens. Dit is allemaal de moeite waard een schot, maar niet je hoopt up, Ik doe dit de hele tijd en gewoonlijk een station dat speelt is een dode station. |
|
| |||
| |||
| sorry Dave ik niet zie je post hierboven ..... @ Politieke ... negeer mijn bericht |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows 95 Scan Disk en Safe Mode Vraag | ProudTiger02 | Windows besturingssystemen | 2 | 17 mei 2009 10:53 |
| Hoe te starten in de veilige modus? | Patrick F | Windows besturingssystemen | 1 | De 3 juli 2008 07:16 |
| Veilige modus van resolutie bereik, maar de normale modus is prima ... | Graaf Jackula | Windows besturingssystemen | 5 | 25 mrt 2008 11:18 |
| Dual Boot en Safe Mode | phil66 | Windows besturingssystemen | 3 | 24 Jan 2008 03:38 |
| Starten van Windows in de veilige modus | philipbatten | Off Topic Discussie | 1 | 1 Nov 2007 03:19 |
| Thread Tools | |
| |