![]() |
|
| |||
| |||
| Ok jeg har bygget den nye pc og mit nye mobo Gigabyte MA790XT-UD4P har forbløffende om bord på forsvarlig HD, Dolby quad 5.1, 7.1 .. Jeg har desided til at forlade mit kreative trafikdødeligheden FX kort i den gamle pc og bruge ombord lyd, ive været at se på alle former for taleren oprettet's logitec, altec, kreative, ectt .. de ting, som jeg dont get er så lydanlæg har speekers ataching til bagpanelet af undergrupper, med kun limmited (2) forbindelser, der går til mobo's audio pannel heks er sat op (mine anyway) med samme type som den bagsiden af subs .. I cant synes at finde en, der er nedsat, der vil lade mig plug i sepratly til mobo for forakslen, LR tilbage LR Center, og sub hvor / så jeg kan bruge HD og Dolby-programmer, der fulgte med mobo .. ikke at have nogen mening?? det mobo har alle slots / linjer, og der alle re programmerbare til, hvad du ønsker / behov, dens en stor oprettet men jeg cant synes at finde et højttalersystem, som lader mig bruge det, jeg vil have en sub til stikket i min mobos sub slot, forreste højre i forreste højre slot og så videre ectt .. alle sæt ups jeg se plejer gør det, du sætter alle bag-og sidevægge talere i sub og en linje fra undermenuen går til mobos linje, og den forreste Maine's gå til den grønne linje i ectt ... så jeg udstationering her for at se (caz im probly mangler somthing ret under min næse) hvis nogen har gjort, hvad im prøver at gøre og kunne inlighten mig .. lol: bede: thx Kro ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tror du har en smule forvirrende.
Alle output-forbindelser på mobo gøre vænner, de alle gå til subwoofer (i tilfælde af en frygtelig AIO pakken), som også er forstærkeren for alle linjer. Men du behøver ikke nævne dit budget. Hvis du har råd til det jeg vil alvorligt anbefaler ikke at købe en pakke, der er nedsat, har de tendens til at være lille tinny højttalere og efter min mening spild af penge. Hvis du kan få et anstændigt AV-receiver, og højttalere til at gå med det. Hvis du har råd til det, og ønsker at vide noget mere lige efter tilbage, og jeg kan anbefale nogle mærker / modeller. Mit system: FordyPC
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Har du brug for hjælp med Realtek 5.1 om bord surround sound | jordnød | Multimedia & Codecs | 0 | 11th May 2009 22:02 |
| Min PC ikke afsløre om bord lydkort - Forkert chauffører? | apolutrosi | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 6 | 30. maj 2009 08:31 |
| Sound kun kommer fra 2 højttalere og sub? | Airescape | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 7 | 9 marts 2008 17:20 |
| Nye Computer, gamle højttalere, ingen lyd | amilyn | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 13 november 2007 10:27 |
| Ingen lyd på højttalere | Paul I London | Multimedia & Codecs | 1 | 21. okt 2007 07:40 |
| Thread Tools | |
| |