![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok i ovat rakentaneet uuden kpl ja uudet mobo Gigatavu MA790XT-UD4P on hämmästyttävä aluksella äänen HD, Dolby quad 5.1, 7.1 .. Olen desided lähtemään luovan kuoleman fx kortti vanhan kpl ja käyttää laivalla ääntä, ive on katsot kaikenlaisia puhuja perustaa n logitec, Altec, luova, ectt .. juttu että i dont get on KAIKKI audio-järjestelmä on speekers ataching että takapaneelissa on osa, vain limmited (2) yhteydet siirtymällä mobo äänen pannel mustaeväkampela on perustettu (kaivos anyway) kanssa samaa tyyppiä kuin takaosa on seur. .. I cant näyttävät löytää perustaa, joka antaa minulle liität sepratly että mobo varten edessä, LR takaisin LR keskustassa, ja osa missä / Voin siis käyttää HD ja Dolby ohjelmien mukana tulleesta mobo .. se, että mitään järkeä? että mobo on kaikki lähtö / linjat ja kaikki uudelleen ohjelmoitava, mitä haluat / tarvitset, sen suuri perustaa mutta i cant näyttävät löytävän mitään kaiutinjärjestelmä, joka antaa minun käyttää sitä, haluan osalaitteistot tukkia osaksi minun mobos sub korttipaikka edessä oikealla edessä oikealla korttipaikka ja niin edelleen ectt .. kaikki asettaa ups i ks. tapana tehdä sitä, kun liität kaikki taka-ja sivupaneelit puhujat osaksi sub ja yksi linja, joka alkaa ala siirtyy mobos linjaulostulo ja etukappaleen maine n mene vihreää linjaa ectt ... niin i lähettämistä tästä nähdäksesi (caz im probly puuttuu somthing oikealle nenäni) jos joku on tehnyt sen, mitä im yritämme tehdä, ja se voisi inlighten minulle .. lol: rukoilla: thx Kro ... |
|
| |||
| |||
| Ajattele sinulla on hieman sekava. Kaikki ulostuloliitymää annetun mobo tehdä tottua, ne kaikki mene subwooferin (jos hirvittävä AIO-paketti), joka on myös vahvistimen kaikki linjat. Kuitenkin et mainita budjettiasi. Jos sinulla on siihen varaa haluaisin vakavasti suositella eivät osta pakettia perustettu, ne ovat yleensä pieniä tinapitoinen kaiuttimet ja mielestäni rahan tuhlausta. Jos voit saada ihmisarvoista AV-vastaanotin, ja kaiuttimet mennä sen kanssa. Jos sinulla on varaa, ja haluan tietää lisää vain postitse takaisin ja voin suositella joidenkin merkkien / malleja. |