mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

5.1, 7.1 aan boord geluid - Welke luidsprekers?

Reply

Thread Tools
Old 17 jun 2009, 08:12
Nieuw Lid Fractie

Ok ik heb gebouwd de nieuwe pc en mijn nieuwe mobo Gigabyte MA790XT-UD4P is amazing aan boord van geluid HD, Dolby quad 5.1, 7.1 .. Ik heb desided te verlaten mijn creatieve verkeersdode fx kaart in de oude PC en gebruik de onboard geluid, ive op zoek naar alle soorten spreker opgericht's logitec, Altec, creatief, ectt .. het ding dat i dont get is alle audio systemen hebben de speekers ataching aan de achterkant van het deelgebied, met slechts limmited (2) verbindingen naar de mobo's Audio pannel heks is ingesteld (de mijne toch) met hetzelfde type als het achterkant van de subs ..

I cant lijken om te zoeken naar een set-up die laat ik de stekker in sepratly aan het mobo voor de voorkant, LR terug LR centrum, en de onderdelen waar / dus ik kan gebruik maken van de HD en Dolby's die bij het mobo .. doet dat zinloos? het mobo heeft alle slots / lijnen en er alles opnieuw te programmeren met wat u wilt / nodig hebben, zijn een groot opgezet, maar i cant lijken te vinden luidsprekersysteem dat laat me gebruiken, ik wil een sub om aan te sluiten op mijn mobos sub sleuf voor, rechts aan de voorkant recht sleuf enzovoort ectt .. alle set-ups zie ik gewoon doen, sluit u de achter-en zijkant luidsprekers in de sub-en een lijn van het deelgebied gaat naar de mobos line-out en de voorkant maine gaan naar de groene lijn in ectt ... dus ik posting hier om te zien (CAZ im probly ontbrekende somthing recht onder mijn neus) als iemand heeft gedaan wat im proberen te doen en kon inlighten me .. lol: bidden:

thx
KRO ...
Old 17 juni 2009, 14:06
Donor Groep

Denk je een beetje vaag.

Alle output aansluitingen op het mobo doen wennen, ze gaan allemaal naar de subwoofer (in het geval van een verschrikkelijk AIO-pakket), dat is ook de versterker voor alle lijnen.

Toch hoeft u geen melding van uw budget.

Als je kan veroorloven zou ik aanraden niet serieus de aanschaf van een pakket zetten, hebben ze de neiging om kleine derderangs luidsprekers en naar mijn mening een verspilling van geld.

Als je kunt, krijgt een waardig AV Receiver, en luidsprekers te gaan met haar. Als je kunt veroorloven en willen weten wat meer gewoon terug en ik kan raden sommige merken / modellen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.