mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

5.1, 7.1 ombord lyd - Hva høyttalere?

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 08:12
New Member Group

Default 5.1, 7.1 ombord lyd - Hva høyttalere?

Ok Jeg har bygget ny pc og min nye mobo Gigabyte MA790XT-UD4P har utrolig ombord lyd HD, Dolby quadkjerne 5.1, 7.1 .. Jeg har desided å forlate min kreative dødsfall fx kort i gamle PCen og bruke onboard lyd, Ive vært å se på alle typer høyttalersett up's logitec, Altec, kreativ, ectt .. det som jeg dont få er all lydsystemer har speekers ataching til bakpanelet av sub, med bare limmited (2) tilkoblinger går til mobo lyd pannel heks er satt opp (gruve anyway) med samme type som baksiden av ubåter ..

I cant synes å finne en satt opp som vil la meg koble sepratly til mobo for forsiden, LR tilbake LR, og sub der / så jeg kan bruke HD og Dolby programmene som fulgte med mobo .. virker som gjør noe fornuftig? den mobo har alle sporene / linjer og det hele er programmerbar til hva du ønsker / trenger det en flott satt opp, men jeg skrånende synes å finne noen høyttalersystem som lar meg bruke det, jeg vil ha en sub å koble til min mobos sub spalten front høyre foran rett spor og så videre ectt .. alle satt vinduer ser jeg wont gjøre, som du kobler alle baksiden og siden høyttalerne i sub og en linje fra sub går til mobos linje ut, og foran Maine's gå til den grønne linjen i ectt ... så jeg legger inn her for å se (caz im probly mangler somthing rett under min nese) dersom noen har gjort det im prøver å gjøre og kan inlighten meg .. lol: be:

thx
kro ...
Old 17 juni 2009, 14:06
Donor Group

Default 5.1, 7.1 ombord lyd - Hva høyttalere?

Tror du har litt forvirret.

Alle utdataene tilkoblinger på mobo gjøre bli brukt, de går til subwoofer (i tilfelle av en fryktelig AIO pakken) som også er forsterkeren for alle linjer.

Men du ikke nevner budsjettet.

Hvis du har råd til det ville jeg anbefaler ikke å kjøpe en pakke satt opp, har de en tendens til å være lite tinny høyttalere og etter min mening, en sløsing med penger.

Hvis du kan få en anstendig AV mottaker og høyttalere for å gå med den. Hvis du har råd til det og vil vite litt mer bare legg tilbake og jeg kan anbefale noen merker / modeller.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Trenger du hjelp med Realtek 5.1 on-board surroundlyd peanut Multimedia & Kodeker 0 11 juni 2009 22:02
PCen ikke finner on-board lydkort - Feil drivere? apolutrosi Lyd, høyttalere og MP3-spillere 6 30 mai 2009 08:31
Lyden kommer bare fra 2 høyttalere og sub? Airescape Lyd, høyttalere og MP3-spillere 7 9 mars 2008 17:20
Ny datamaskin, gamle høyttalere, ingen lyd amilyn Lyd, høyttalere og MP3-spillere 3 13 nov 2007 10:27
Ingen lyd på høyttalerne Paul I London Multimedia & Kodeker 1 21 oktober 2007 07:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.