![]() |
|
| |||
| |||
| Hej tak for at se, så da jeg købt dette rig og installeret XP SP2 på den. Jeg har aldrig været i stand til at få onbaord lyd fungerer. Det var aldrig et problem, da jeg købte en SB Audigy der fungerer godt. Men nu IM ind til DJing og kræver, at der om bord på forsvarlig at arbejde for at blande spor (behovet dobbelt udgang). så ive tryed afinstallere drivers / enhed ajourføring med den nyeste driver fra Realtek site (om bord er et Realtek ac97) Det siger enheden fungerer fantastisk, men ingen lyd kommer fra alting. Jeg selv tjekket bios, at det var på, er sikker nok, det er. hvilken som helst hjælp ville være dejligt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dumt spørgsmål måske, men .... De har stillet taleren plug i det korrekte stik til om bord.
| |||
| |||
| gyldigt spørgsmål, men ja de var |
|
| |||
| |||
| Jeg har nøjagtig samme problem, den eneste lyd, at jeg er i stand til at høre, er noget i retning af et bip, når jeg bindeledsadministratoren kontrol med Realtek Sound Manager. Nogen har fundet en måde at løse dette problem? (Sorry for min skole engelsk) |
|
| |||
| |||
| Problemet er, at der er jumpere, der skal installeres, hvis du ikke tilslutte frontpanelet audiostik. Kig på side 2-31 af manualen, og du vil se de 2 blå jumpere, der skal installeres i hele oins. Dette kørte mig nødder i 3 timer, før jeg til sidst regnede den ud! PCFixer |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Im Fead Op med Mobilanlæg Øresund. Brug for et godt spil lydkort. | cheesepuff | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 8 | 18. maj 2009 12:27 |
| Fist Time Brug Mobilanlæg Sound-Hvordan får jeg min Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 14 | 9. maj 2009 20:59 |
| Ingen lyd på min pc ... ombord eller PCI lydkort | Grumlis | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 6 | 4. sep 2008 14:48 |
| PQI RAM - god? Asus p5B v P5B Deluxe | cyberspacegenie | CPU, bundkort og RAM | 25 | 29 juli 2007 08:08 |
| Asus P5b WiFi Deluxe Ethernet problem | GillsMan | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 15 juli 2007 03:48 |
| Thread Tools | |
| |