![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kiitos etsii, niin, sillä ostin tämän rig ja asentanut XP SP2: n sen. En ole koskaan voinut saada onbaord ääni toimi. se ei ole koskaan ollut ongelma, koska ostin yksi SB Audigy, joka toimii hyvin. Mutta nyt im päästä sisään DJing ja vaatia laivalla äänen työn sekoittamaan kappaleet (tarvitaan dual output). niin ive tryed poistamalla drivers / laitteen päivittäminen on uusin ohjain on Realtek sivustolla (laivalla on Realtek ac97) sanotaan, että laite toimii hyvin, mutta ei ääniä tulevat kaiken. i edes tarkistanut bios, että se oli varmaan riitä se on. apua olisi hienoa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Typerä kysymys ehkä, mutta .... olet sijoittanut puhuja liität oikean pistorasiaan käytettäväksi aluksessa.
| |||
| |||
| voimassa, mutta kyllä ne |
|
| |||
| |||
| Minulla on täsmälleen sama ongelma, ainoa ääni, että olen pystynyt on kuulemma jotain äänimerkin, kun en liitintenhallinnan saat Realtek Sound Manager. Joku on löydetty tapa ratkaista tämän ongelman? (Sorry for my koulun Englanti) |
|
| |||
| |||
| Ongelmana on se, että on olemassa puserot, jotka on asennettu, jos et saa yhteyttä etupaneelin audioliittimista. Katsokaa sivulla 2-31 ja käsikirjan ja näet 2 sininen puserot, jotka on asennettu koko oins. Tämä ajoi minut pähkinät 3 tuntia ennen kuin sain vihdoin keksin sen! PCFixer |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Im Fead Up kanssa Laivaostoksista Sound. Tarvitsemme hyvän Gaming Sound Card. | cheesepuff | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 8 | 18. toukokuuta 2009 12:27 |
| Fist Aika käyttäminen Laivaostoksista Sound-Miten saan Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 14 | 9. toukokuuta 2009 20:59 |
| Ei ääntä minun pc ... laivalla tai pci äänikortti | Grumlis | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 6 | 4. Sep 2008 14:48 |
| PQI RAM - hyvä? Asus p5B v P5B Deluxe | cyberspacegenie | CPUs, Emolevyt & RAM | 25 | 29. Jul 2007 08:08 |
| Asus P5b WiFi Deluxe Ethernet ongelma | GillsMan | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 15. Jul 2007 03:48 |
| Thread Tools | |
| |