mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Asus A8V-E Deluxe onboard geluid probleem

Reply

Thread Tools
Old 25 januari 2008, 15:40
Lid Fractie

Default Asus A8V-E Deluxe onboard geluid probleem

Hi thanks for looking,

daar kocht ik dit tuig en geïnstalleerd XP SP2 op. Ik heb nog nooit in staat geweest om de onbaord geluid werkt. Het was nooit een probleem, want ik kocht een SB Audigy die werkt geweldig. Maar nu im krijgen bij Djing en vereisen de onboard geluid te werken voor het mengen tracks (behoefte dubbele output). zo ive tryed het verwijderen van de drivers / apparaat bijwerken met de nieuwste driver van de Realtek site (aan boord is een Realtek AC97) staat het apparaat werkt, maar geen geluiden komen van alles. Ik heb zelfs de bios gecontroleerd om er zeker van was op, het is zeker genoeg. enige hulp zou geweldig zijn.
Old 1 februari 2008, 06:34
Donor Groep

Domme vraag misschien, maar .... u heeft de spreker stekker in de juiste aansluiting voor op de trein.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 1 februari 2008, 10:56
Lid Fractie

geldig zijn vraag, maar ja ze waren
Old 6 apr 2008, 01:44
Nieuw Lid Fractie

Ik heb precies hetzelfde probleem, het enige geluid dat ik in staat ben om te horen is iets als een pieptoon wanneer ik de connector contact op met de Realtek Audio Manager.
Iemand heeft een manier gevonden dit probleem op te lossen?

(Sorry voor mijn school Engels)
Old 4 mei 2008, 21:49
Nieuw Lid Fractie

Het probleem is dat er jumpers die moeten worden geïnstalleerd als u niet aansluiten van de front panel audio-aansluitingen. Kijk op pagina 2-31 van de handleiding en zie je de 2 blauwe truien die moeten worden geïnstalleerd in de oins. Deze reed me noten voor 3 uur voordat ik eindelijk dacht dat het uit!

PCFixer
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Im FEAD Up met Onboard Sound. Een goede Gaming Sound Card. cheesepuff Geluid, Speakers & MP3 Spelers 8 18 mei 2009 12:27
Fist tijd gebruiken Onboard Sound-Hoe krijg ik mijn Surround Sound to Work!? cheesepuff Geluid, Speakers & MP3 Spelers 14 9 mei 2009 20:59
Geen geluid op mijn pc ... onboard of PCI geluidskaart Grumlis Geluid, Speakers & MP3 Spelers 6 4e Sep 2008 14:48
PQI RAM - goed? Asus P5B V P5B Deluxe cyberspacegenie CPUs, Moederborden & RAM 25 29 jul 2007 08:08
Asus P5B Deluxe WiFi Ethernet-probleem GillsMan Netwerken, modems & VoIP 1 15 jul 2007 03:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.