![]() |
|
| |||
| |||
| Hi thanks for looking, daar kocht ik dit tuig en geïnstalleerd XP SP2 op. Ik heb nog nooit in staat geweest om de onbaord geluid werkt. Het was nooit een probleem, want ik kocht een SB Audigy die werkt geweldig. Maar nu im krijgen bij Djing en vereisen de onboard geluid te werken voor het mengen tracks (behoefte dubbele output). zo ive tryed het verwijderen van de drivers / apparaat bijwerken met de nieuwste driver van de Realtek site (aan boord is een Realtek AC97) staat het apparaat werkt, maar geen geluiden komen van alles. Ik heb zelfs de bios gecontroleerd om er zeker van was op, het is zeker genoeg. enige hulp zou geweldig zijn. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Domme vraag misschien, maar .... u heeft de spreker stekker in de juiste aansluiting voor op de trein.
| |||
| |||
| geldig zijn vraag, maar ja ze waren |
|
| |||
| |||
| Ik heb precies hetzelfde probleem, het enige geluid dat ik in staat ben om te horen is iets als een pieptoon wanneer ik de connector contact op met de Realtek Audio Manager. Iemand heeft een manier gevonden dit probleem op te lossen? (Sorry voor mijn school Engels) |
|
| |||
| |||
| Het probleem is dat er jumpers die moeten worden geïnstalleerd als u niet aansluiten van de front panel audio-aansluitingen. Kijk op pagina 2-31 van de handleiding en zie je de 2 blauwe truien die moeten worden geïnstalleerd in de oins. Deze reed me noten voor 3 uur voordat ik eindelijk dacht dat het uit! PCFixer |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Im FEAD Up met Onboard Sound. Een goede Gaming Sound Card. | cheesepuff | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 8 | 18 mei 2009 12:27 |
| Fist tijd gebruiken Onboard Sound-Hoe krijg ik mijn Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 14 | 9 mei 2009 20:59 |
| Geen geluid op mijn pc ... onboard of PCI geluidskaart | Grumlis | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 6 | 4e Sep 2008 14:48 |
| PQI RAM - goed? Asus P5B V P5B Deluxe | cyberspacegenie | CPUs, Moederborden & RAM | 25 | 29 jul 2007 08:08 |
| Asus P5B Deluxe WiFi Ethernet-probleem | GillsMan | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 15 jul 2007 03:48 |
| Thread Tools | |
| |